Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σημάδια αφύπνισης από το βαθύ λήθαργο έδωσε η Ελληνική Διπλωματία


Σημάδια αφύπνισης από το βαθύ λήθαργο έδωσε η Ελληνική Διπλωματία

Η Ελληνική Διπλωματία, πολιτική και στρατιωτική, μέχρι τώρα , είναι απλά παθητικός θεατής των δραματικών εξελίξεων στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου.  Παρότι τα τεκταινόμενα σε ΣΥΡΙΑ και ΑΙΓΥΠΤΟ διαμορφώνουν νέα γεωπολιτικά δεδομένα για την ευρύτερη περιοχή, εντούτοις η Ελλάδα, δια των συναρμοδίων Υπουργείων Εξωτερικών και Εθνικής Άμυνας, «λάμπει» δια της απουσίας της!! Μια πολιτικό-διπλωματική απουσία , που  οφείλεται , είτε στην  ανικανότητα των πολιτικών ηγεσιών, είτε στην απαξίωση της Ελλάδας, ως διεθνούς διαμεσολαβητικού παράγοντα με  αυξημένο διεθνές κύρος. Τις τελευταίες ώρες, υπάρχουν ενδείξεις για δυναμική (στρατιωτική) παρέμβαση της ΔΥΣΗΣ (ΗΠΑ-ΓΑΛΛΙΑ - ΒΡΕΤΑΝΙΑ) στη ΣΥΡΙΑ. Και ακόμη για υψηλού επιπέδου διπλωματική παρέμβαση στην ΑΙΓΥΠΤΟ, μέσω των δυτικών μυστικών υπηρεσιών. Η ΡΩΣΙΑ και το ΙΡΑΝ σχεδιάζουν να αποτρέψουν, τα σχέδια των αμερικανών. Το γεωπολιτικό σύστημα του υδάτινου άξονα Μαύρη Θάλασσα – Στενά – Αιγαίο – Ανατολική Μεσόγειος,  είναι σε περιδίνηση και εγγυμονεί κινδύνους γενικότερης υπερ-συστημικής ανάφλεξης. 
Τις τελευταίες ώρες έχουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δύο ανακοινώσεις, μάλλον υπαρξιακού χαρακτήρα,  από το Υπουργείο Εξωτερικών, που αποτελούν και τα πρώτα  μικρά σημάδια αφύπνισης από το βαθύ και παρατεταμένο λήθαργο, της  Ελληνικής Διπλωματίας.
  • ·         Η επιδείνωση της κατάστασης στη Συρία εξετάστηκε σε ευρεία υπηρεσιακή σύσκεψη υπό τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Εξωτερικών Ευ. Βενιζέλο, σήμερα στο Υπουργείο Εξωτερικών.  Το Υπουργείο Εξωτερικών θεωρεί απολύτως απαράδεκτη και προκλητική κάθε ενέργεια παρεμπόδισης του έργου των εμπειρογνωμόνων του ΟΗΕ, οι οποίοι διερευνούν τις πραγματικές συνθήκες διάπραξης του ειδεχθούς εγκλήματος της χρήσης χημικών όπλων.
  • ·         Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και ΥΠΕΞ Ευάγγελος Βενιζέλος θα πραγματοποιήσει, την Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013, επίσκεψη στο Κάιρο, κατόπιν προσκλήσεως του Υπουργού Εξωτερικών της Αιγύπτου, κ. Nabil Fahmy.  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα