Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Ακουμπά» και στον Στρατό η «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»;



Του Χρήστου Α. Καπούτση

 Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι,  εν ενεργεία στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, εκπαιδεύουν τα «Τάγματα εφόδου» των  οπαδών της   «ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ». Η οργανωτική δομή του κόμματος,  είναι παρόμοια με παραστρατιωτική - κομματική οργάνωση, που μάλιστα διαθέτει και ένοπλο τμήμα! 
  Με αφορμή  δημοσίευμα της εφημερίδας "Το Βήμα της Κυριακής"  το οποίο φέρει μέλη της Χρυσής Αυγής να λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση με όπλα από εν ενεργεία στελέχη των Ειδικών Δυνάμεων των Ενόπλων Δυνάμεων, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος έδωσε εντολή στον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Μιχαήλ Κωσταράκο για τη διερεύνηση του θέματος και τον καταλογισμό ευθυνών αν υπάρχουν. Σε χθεσινοβραδινή επικοινωνία του «ΑΘΗΝΑ 984» με τον Αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων, ο Στρατηγός Μ. Κωσταράκος μας  είπε ότι,  έχουν ήδη ξεκινήσει οι σχετικές έρευνες από αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, δεν μπορεί να αποκλείσει κανένα ενδεχόμενο και ότι σύντομα, θα  δοθούν τεκμηριωμένες απαντήσεις στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Είναι εντυπωσιακό ότι, σύμφωνα με το δημοσίευμα του ΒΗΜΑΤΟΣ, στέλεχος της Χρυσής Αυγής αποκαλύπτει: "Η εκπαίδευση μας δεν είναι μόνο αυτό που ξέρει ο κόσμος. Ακολουθούμε ειδική εκπαίδευση ακόμη και με όπλα σε περιοχές της Ραφήνας, της Πάρνηθας, της Φυλής, στο Πόρτο Γερμενό, στη Μάνη, στην Κεντρική Εύβοια και αλλού. Εκπαιδευτές είναι στρατιωτικοί από ειδικές δυνάμεις που υποστηρίζουν τις δομές μας. Κύριο μέλημα μας είναι να κρύβουμε καλά ορισμένα όπλα, ακόμα και σε λέσχες χούλιγκαν ή σε διαμερίσματα για να μην εντοπίζονται εύκολα από την Αστυνομία ή για να μην συνδέονται με μας.»
 Εφόσον αποδειχτούν βάσιμα τα παραπάνω, τότε, πρόκειται για μείζον θέμα, καθώς η Χ.Α. συνιστά πλέον άμεση απειλή για το Δημοκρατικό πολίτευμα της χώρας μας. 
Πάντως, από τα υπάρχοντα στοιχεία προκύπτει ότι,    αδελφός Βουλευτή της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ είναι αξιωματικός του Στρατού Ξηράς (απόφοιτος της ΣΣΕ). Επίσης , υπάρχουν  Αξιωματικοί που έχουν το ίδιο επώνυμο ή είναι συγγενείς  με τον Αρχηγό και στελέχη της Χ.Α. και ανήκουν στην Ακροδεξιά, ενώ κάποια εν ενέργεια στελέχη των Ειδικών Δυνάμεων των Ενόπλων Δυνάμεων καυχώνται δημοσίως, για την  ιδεολογική τους «συγγένεια»  με  συγκεκριμένο Εθνικιστικό- ναζιστικό χώρο.  Επιπλέον, απόστρατοι αξιωματικοί των Ειδικών Δυνάμεων,  που διατηρούν σχέσεις με εν ενεργεία στελέχη και είναι ενταγμένοι στη Χ.Α.,  αποτελούν τη «γέφυρα» του νεοναζιστικού κόμματος με τους στρατιωτικούς!!
 Τα στοιχεία αυτά και πολλά άλλα,  αξιολογούνται από το ΓΕΕΘΑ, καθώς προχωρούν οι έρευνες σε βάθος,  με στόχο να αποκαλυφθούν διασυνδέσεις της Χ.Α.,  με εν ενεργεία στρατιωτικούς, που δεν περιορίζονται μόνο στις παραδοσιακές σχέσεις του οπαδού -ψηφοφόρου με το κόμμα, αλλά επεκτείνονται σε ποικίλες παράνομες δραστηριότητες,  όπως είναι η στρατιωτική και  η εκπαίδευση στα όπλα, πολιτών - οπαδών της Χ.Α.!!   .
Στο εύλογο ερώτημα, αν η Χ.Α. είναι  πολιτικό κόμμα ή οργάνωση με στρατιωτική δομή (παραστρατιωτική πολιτική οργάνωση), την απάντηση δίνει ο Βουλευτής  της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης. Σε συνέντευξή του σε φιλικό  προς τη Χ.Α. sites,  υποστήριξε ότι: «Ασφαλώς και η Χρυσή Αυγή έχει στρατιωτική δομή και η παρουσία του Αρχηγού αποτελεί εγγύηση για την ενότητα του Κινήματος. Εδώ και δεκαετίες πολεμάμε ενάντια σε ένα ολόκληρο Σύστημα και αν έχουμε παραμείνει όρθιοι το χρωστάμε στην ποιότητα και την πειθαρχία των ανθρώπων μας.»
Είναι προφανές ότι η  Χ.Α διαθέτει αρκετά από τα χαρακτηριστικά ενός κόμματος,  που έχει  στρατιωτική Δομή και Οργάνωση. Και το στρατιωτικά οργανωμένο τμήμα της, αποτελεί την «σιδηρά  χείρα», που επιστρατεύεται για την υλοποίηση των πολιτικο-ιδεολογικών της στόχων.

«Το «κόμμα-μιλίτσια» (αλλιώς: «κόμμα-πολιτοφυλακή»), στο οποίο αναφέρεται ο Duverger , υπήρξε ιστορικά ο τύπος οργάνωσης των φασιστικών/ναζιστικών κομμάτων, τα οποία διέθεταν παραστρατιωτική λειτουργία, αυστηρή πειθαρχία και ιεραρχία, καθώς και μέσα τρομοκράτησης των αντιπάλων. Γνωρίσματα «μιλίτσιας» οικειοποιήθηκε από τα πρώτα στάδια του βίου της και η Χρυσή Αυγή», επισημαίνει σε άρθρο της η κ. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ Αν. καθηγήτρια Πολιτικής Επιστήμης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Κατόπιν αυτών, αναφύεται το εξής ερώτημα: Ένα πολιτικό κόμμα, που είναι και «κόμμα-πολιτοφυλακή» , με οργανωμένο στρατιωτικό τμήμα, με τα στελέχη του να  εκπαιδεύονται στη χρήση στρατιωτικού οπλισμού, αν η  θέση του,  είναι στα έδρανα του Κοινοβουλίου ή των Δικαστηρίων;
Η Χ.Α. πρέπει να αποδομηθεί πολιτικά και ηθικά. Να καταδικαστεί στη συνείδηση των πολιτών. Να απαξιωθεί κοινωνικά , ώστε να  σταματήσει να γίνεται ο φορέας υποδοχής των απογοητευμένων ψηφοφόρων. Κυρίως όμως, θα πρέπει να γκρεμίσουν οι γέφυρες επικοινωνίας της  Χ.Α. με εν ενεργεία στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.
. 
                                      *
(σ.σ. Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Ν. Δένδιας, προανήγγειλε τη διεύρυνση του άρθρου 187 του ποινικού κώδικα περί εγκληματικής οργάνωσης και του άρθρου 195 του ποινικού κώδικα περί του τι συνιστά κατάρτιση ένοπλης ομάδας.
Σημειώνεται, ότι το άρθρο 187 αφορά τις τρομοκρατικές οργανώσεις ενώ το άρθρο 195 αφορά, ουσιαστικά, τις παραστρατιωτικές οργανώσεις και η διεύρυνση συνίσταται στο ότι, πλέον, παραστρατιωτικές οργανώσεις θα χαρακτηρίζονται ομάδες με στρατιωτική οργάνωση και συμπεριφορά, ανεξάρτητα αν πρόκειται για ένοπλα σώματα ή χωρίς οπλισμό.)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα