Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΡΘΡΟ Και τώρα, τι μέλλει γενέσθαι;


του Χρήστου Α. Καπούτση

Η δράση εγκληματικών οργανώσεων, τα συντελεσμένα  κακουργήματα ατόμων  και οι οπαδικές συσπειρώσεις, δεν απειλούν τη Δημοκρατία και την ομαλότητα του κοινωνικού βίου, υπό την αναγκαία προϋπόθεση  ότι,  λειτουργούν  οι θεσμοί της Δημοκρατίας, δεν έχει διαβρωθεί το Κράτος Δικαίου  και  δεν έχει διαρραγεί η κοινωνική συνοχή.
Η εξάρθρωση μιας εγκληματικής οργάνωσης, που φέρει και πολιτικό μανδύα και   αυτοτιτλοφορείται   «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ», δεν θα πρέπει να εκληφθεί μόνο ως νίκη της Δημοκρατίας,  αλλά κυρίως, ως ίαση από ένα κοινωνικό απόστημα. Και όπως είπε ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Γ.Καμίνης, μιλώντας στον Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ 984,  ότι «τώρα που έσπασε το απόστημα της Χ.Α. θα πρέπει να καθαριστεί σε βάθος».
Πάντως, το μπαράζ αποκαλύψεων για τη δολοφονική δράση της Χρυσής Αυγής,  είναι μάλλον το σωστό όπλο κατά του νεοναζισμού και ένα ισχυρό μέσο στην προσπάθεια της κοινωνικής απαξίωσης της Χ.Α..
ΤΟ ζητούμενο τώρα είναι, να πειστεί, με σοβαρά και αδιάσειστα επιχειρήματα, ο δικαιολογημένα απογοητευμένος  ψηφοφόρος , ο διαμαρτυρόμενος οπαδός,  ο συμπαθών  τη Χ.Α. ακόμη και Εθνικιστής οπαδός , ότι το κόμμα αυτό είναι εγκληματική – ναζιστική οργάνωση. Αυτό το φασιστικό μόρφωμα, δεν μπορεί να έχει και δεν έχει σχέση με τον Ελληνικό πολιτισμό, με τον ανιδιοτελή Πατριωτισμό και με την νεοελληνική κουλτούρα που «αφουγκράστηκε»    έναν Σεφέρη, Ρίτσο, Ελύτη, Μάνο Χατζιδάκι, Κουν, Τσαρούχη, Αλέξη Μινωτή, Μίκη Θεοδωράκη, Παναγιώτη Κανελλόπουλο.
Η προσπάθεια θα πρέπει να είναι επικεντρωμένη  σε πολιτικό  και ιδεολογικό και συναισθηματικό επίπεδο, ώστε οι Έλληνες πολίτες να δουν το αποκρουστικό πρόσωπο της Χ.Α. και να αποσύρουν την υποστήριξή τους.  Διότι  η Χ.Α., παρόλα αυτά, παρά τη μείωση των ποσοστών της, εξακολουθεί να παραμένει  ακόμη τρίτο κόμμα και στις  πρόσφατες  Δημοσκοπήσεις.  Γεγονός, που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο!! Και επιτέλους,  θα πρέπει κάποια στιγμή να απαντηθεί το ερώτημα, πως ένα περιθωριακό κόμμα του 0,56%, όπως η  Χ.Α.,  κατέγραψε εκλογικό ποσοστό 7% στις τελευταίες Βουλευτικές εκλογές;  Μήπως το μίσος, η απόγνωση και η αηδία που αισθάνονται οι πολίτες για το αναξιόπιστο πολιτικό σύστημα και  τους φαύλους πολιτικούς θέριεψε το ΤΕΡΑΣ της Χ.Α.; ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ …
Δεν υπάρχει προφανής και  εύκολος ο δρόμος που να οδηγεί στην έξοδο από την πολυδιάστατη κρίση, μόνο ΕΛΠΙΔΑ υπάρχει …

Επίσης, μία παράμετρος που είναι και  ιδιαίτερα ανησυχητική,  είναι η διείσδυση  της Χ.Α. στο Στρατό, τα Σώματα Ασφαλείας και τη Δικαιοσύνη, δηλαδή στους  Θεσμούς που αποτελούν τα κρηπιδώματα του Δημοκρατικού μας πολιτεύματος. Το  θέμα αυτό, επιβάλλεται να αντιμετωπιστεί άμεσα και με τη δέουσα σοβαρότητα,  από την συντεταγμένη Ελληνική Πολιτεία. 

Οι έφεδροι χρυσαυγίτες

Δόθηκε επίσημη απάντηση, στο ερώτημα αν συμμετέχουν ή συμμετείχαν,  στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων στις δραστηριότητες της Χ.Α.
 «Δεν υπάρχουν ισχυρά στοιχεία, που να αποδεικνύουν μετά βεβαιότητας τη συμμετοχή εν ενεργεία στελεχών των Ειδικών Δυνάμεων, σε παράνομες εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής.».   Αυτό αναφέρει το Πόρισμα της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, που παραδόθηκε από τον Α/ΓΕΕΘΑ  στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ. Επίσης, στο πόρισμα αναφέρεται ότι:  «Ωστόσο, δεν έχει αποκλειστεί εντελώς, η συμμετοχή κάποιου μεμονωμένου στελέχους σε παράνομες δραστηριότητες της Χ.Α. Γι' αυτό, σε κάποιες - ελάχιστες περιπτώσεις - οι έρευνες συνεχίζονται. Και εφόσον προκύψουν επιβαρυντικά στοιχεία, η περίπτωση αυτή, θα αντιμετωπιστεί, με τη δέουσα αυστηρότητα, από την Στρατιωτική ηγεσία.
Διευκρινίζεται ότι, οι Έρευνες των στρατιωτών αρχών, δεν αφορούν απόστρατους πρώην στελέχη των Ειδικών Δυνάμεων, διότι με αυτές τις περιπτώσεις ασχολείται επισταμένως η Τακτική  Δικαιοσύνη». Για το περιεχόμενου του ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ  ενημερώθηκε και ο Πρωθυπουργός Α. ΣΑΜΑΡΑΣ.
                                   
Όμως, υπάρχει ένας προβληματισμός, για τη αντικοινοβουλευτική δράση διαφόρων Σωματείων Ιδιωτικού Δικαίου, που συγκροτούν κάποιοι ολιγάριθμοι πολίτες. 
Άραγε, από πού απορρέει το δικαίωμα, ενός Σωματείου πολιτών, να απαιτεί, με Δημόσια Συγκέντρωσή του την παραίτηση της Κυβέρνησης και  του ΠΡΟΕΔΡΟΥ της Δημοκρατίας, καθιστώντας μάλιστα τις Ένοπλες Δυνάμεις Εγγυητή των Εξελίξεων;  Φυσικά, ουδείς, είτε φυσικό πρόσωπο, είτε Σωματείο , είτε φορέας, θα μπορούσε ποτέ να διανοηθεί κάτι τέτοιο,  με εξαίρεση, κάποια σωματεία  έφεδρων Καταδρομέων, δηλαδή απόστρατων των Ειδικών Δυνάμεων του Στρατού. Αυτή η μικρή ομάδα απόστρατων, με τέτοιες αντιαισθητικές γραφικότητες, απλά προκαλεί  ΟΊΚΤΟ. Και θυμηδία σε όσους αρέσκεται σε «τσαχπινιές».
Φυσικά και είναι ανίκανοι, να προσβάλλουν το κύρος του ΘΕΣΜΟΥ των Ενόπλων Δυνάμεων, κάποιοι,  επειδή κάποτε,  υπηρετήσαν στις  Ειδικές Δυνάμεις του Στρατού
Είναι εύκολο να πουλάς πατριωτισμό. Το δύσκολο είναι να είσαι ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.
Όμως, η αμοιβή των εμπόρων του πατριωτισμού, είναι η γελοιοποίηση.
Ο αγνός και ανυστερόβουλος Πατριωτισμός, είναι η κορωνίδα του καθημερινού μόχθου, για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής της δικής σου και των άλλων, ΟΛΩΝ χωρίς εξαίρεση. Πατριωτισμός, είναι η προσφορά στην Πατρίδα, ώστε να ορθοποδήσει, κάτω από αντίξοες συνθήκες.
  Οι μεγαλόστομες διακηρύξεις εθνικιστικού χαρακτήρα , απλά καλύπτουν διανοητικές  ανεπάρκειες.

Οι δραστηριότητες της Κοινότητας Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων
 ( ΚΕΕΔ), αντιμετωπίστηκαν με «χαριτωμένη» διάθεση από τους Πολίτες και με περιφρόνηση από την πολιτεία, αλλά, όταν έφτασαν στο σημείο να απαιτούν Συνταγματικό Πραξικόπημα, τότε,  ασχολήθηκε μαζί τους ο Άρειος Πάγος και η Αστυνομία απαγόρευσε τη γελοία συγκέντρωσή τους στη Πλατεία Συντάγματος!
Η «ιδεολογική» διείσδυση της Χ.Α. στα μέλη της ΚΕΕΔ, είναι οφθαλμοφανής, αυταπόδειχτη, αλλά  και αναμενόμενη…
Οι «δραστηριότητες»  της Κοινότητας Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων
( ΚΕΕΔ) είναι γνωστές, απλά συγκαλύπτονταν μέχρι τώρα,  από ομόδοξα στελέχη του Στρατού, της Αστυνομίας και της ΕΥΠ. 
 Μέλη του σωματείου της ΚΕΕΔ συμμετείχαν στις αποδοκιμασίες του προέδρου της Δημοκρατίας Κ. Παπούλια στην Θεσσαλονίκη στη διακοπείσα στρατιωτική  παρέλαση της 28 Οκτωβρίου 2011. 
Μέλη της  ΚΕΕΔ ήταν  οι «μπροστάρηδες»  στους μπουκαδόρους – τραμπούκους , που παραβίασαν την κεντρική Πύλη του ΥΠΕΘΑ  και απωθώντας τους στρατιώτες (!!),  μπήκαν στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το Νοέμβριο του 2011,   φωνάζοντας το ηρωικό σύνθημα
«Μπεγλίτη Αλήτη, θα σου γαμ…. το σπίτι» (Ο Πάνος Μπεγλίτης ήταν Υπουργός Εθνικής Άμυνας!!!). Ήμουν  Αυτόπτης μάρτυρας των γεγονότων και δέχτηκα τη μανιασμένη επίθεση 50-60 ατόμων, τη στιγμή  που μετέδιδα  στον Ρ/Σ ΑΘΗΝΑ 984, την εξέλιξη των γεγονότων, ως διαπιστευμένος στρατιωτικός συντάκτης. Με χτυπούσαν ΟΛΟΙ μαζί, παρουσία του «ατάραχου» Αστυνομικού διευθυντή, υπό τα απαθή βλέμματα  υπαξιωματικών του πολεμικού Ναυτικού και κάτω από τα χειροκροτήματα των «παλικαριών» της ΚΕΕΔ!! Για το θέμα αυτό, ο Εισαγγελέας  διέταξε έρευνα και έγιναν δυο ΕΔΕ. Τη μια  ανέλαβε ένας αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. και την άλλη  κάποιος  Συνταγματάρχης.    Με κάλεσαν στη ΓΑΔΑ για  κατάθεση.  Εκεί μου έδειξαν φωτογραφίες από τα επεισόδια και αναγνώρισα εκείνους που με χτύπησαν.  Γνωστά πρόσωπα  που συνδέονταν οργανικά   με την ΚΕΕΔ, ιδεολογικά με τη Χ.Α. και με το … ψυχίατρο.   Η υπόθεση συγκαλύφτηκε πλήρως και μπήκε αρχείο, μάλιστα ο Συνταγματάρχης , δεν μου πήρε ούτε καν κατάθεση!!
Αυτά, για μην εφησυχάζουμε ….




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα