Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Σύντροφοι», ευτυχώς επτωχεύσατε

«Σύντροφοι», ευτυχώς επτωχεύσατε
by admin

Σκούρα τα πράγματα για το στρατόπεδο των «προθύμων» της Μέρκελ

Του Σόλωνα Αντάρτη από την ιστοσελίδα cyprus.indymedia.org
«Σύντροφοι» της ηγεσίας του Ανορθωτικού Κόμματος Εξαπάτησης Λαού δεχθείτε το παρόν. Σας το στέλλω μαζί με τα αναθέματα των αριστερών παππούδων και γιαγιάδων μου καθώς και τις κατάρες όλων των γνήσιων αριστερών αυτού του τόπου που κείτονται αδικαίωτοι χρόνια μέσα στους τάφους τους και που τους καταδικάσατε σε αιώνια σιωπή. Τους ανθρώπους μας της αριστεράς που χτυπήθηκαν από τα ρόπαλα των αποικιοκρατών στα μεταλλεία της Σολέας τη δεκαετία του ’30, που εξεγέρθηκαν ενάντια στην αποικιοκρατία στα Οκτωβριανά, που πολέμησαν το φασισμό από τις ερήμους της Αφρικής μέχρι τα σύνορα της Γερμανίας στο Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, που αγωνίστηκαν με όλο τους το είναι για την Ένωση– ναι, και οι αριστεροί αγκάλιαζαν την Ένωση –, που εντάχθηκαν στις τάξεις της Οργάνωσης και φυλακίστηκαν και βασανίστηκαν, που πήραν ξανά τα όπλα στην Τουρκανταρσία και που στάθηκαν απέναντι στις ορδές του κατακτητή «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι».
Μα που πάνω απ’ όλα έζησαν τις ζωές τους έντιμα τιμώντας τις αριστερές τους καταβολές μέχρι τη στιγμή του θανάτου των, σε αντίθεση με το δικό σας βίο και πολιτεία. Σας τα στέλλω αυτή την περίοδο που μετά από πέντε χρόνια διακυβέρνησής σας οι μάσκες επιτέλους έχουν πέσει και το πραγματικό σας πρόσωπο αποκαλύπτεται με όλη του την αισχρότητα.
«Σύντροφοι» της ηγεσίας του Ανορθωτικού Κόμματος Εξαπάτησης Λαού, για πάνω από πενήντα χρόνια κοροϊδεύατε το λαό μας και κυρίως τους ψηφοφόρους του κόμματός σας οδηγώντας την αριστερά και κυρίως τον τόπο σε ένα κατήφορο χωρίς φρένα προς την καταστροφή και την εξαφάνιση του Ελληνισμού στο νησί μας. Σε τούτη την πορεία της θλιβερής νομενκλατούρας, που ηγήθηκε σταλινικά του κόμματος του εργαζόμενου λαού, μετατρέποντας το σε κόμμα εξαπάτησης λαού, πολλές ήταν οι φορές που δείξατε το πραγματικό σας πρόσωπο. Καταφέρνατε πάντοτε όμως να συγκαλύπτετε την αισχρότητά σας μέσα από τη χολή και το όξος που χύνατε για άλλους και μέσα από το θλιβερό εναγκαλισμό σας με την εξουσία, τον καπιταλισμό και τον ιμπεριαλισμό.
Μετά από τους λαϊκούς και εθνικούς αγώνες της δεκαετίας του ’30, προδώσατε οτιδήποτε το αριστερό.
Απουσιάσατε από το μεγάλο προσκλητήριο του  Αγώνα και έχετε το θλιβερό προνόμιο να είστε το μοναδικό ίσως κομμουνιστικό κόμμα στην υφήλιο που όχι μόνον δεν έριξε σφαίρα στους αποικιοκράτες, αλλά αντίθετα συμμάχησε μαζί τους αγκαλιάζοντας την πολιτική και ιστορική αφήγηση του ιμπεριαλισμού.
Εκδιώξατε σταδιακά από το κόμμα όλες τις πατριωτικές φωνές των εθνικά σκεπτόμενων αριστερών, αγκαλιάζοντας τον κυπροεθνικισμό και τον ανθελληνισμό. Γίνατε οι καλύτεροι σύμμαχοι του βρετανικού ιμπεριαλισμού ενάντια στον ίδιο το λαό σας. [   ]
Ανεκτήκατε επιτήδεια τη χούντα των Αθηνών εναντίον της οποίας δεν πράξατε τίποτε. Αντιθέτως και σε αντίθεση με άλλους γνήσιους αγωνιστές συναγελαστήκατε με τους εκπροσώπους της και χαριεντιστήκατε μαζί τους.
Στο προδοτικό πραξικόπημα δεν πράξατε απολύτως τίποτε. Πώς να το κάνατε, άλλωστε, αφού ήσαστε κρυμμένοι; [
Το ίδιο και στην εισβολή. Ενώ οι πατεράδες μας, οι παππούδες μας, οι θείοι μας οι αριστεροί έθαψαν το τσεκούρι του εμφυλίου και έτρεξαν στα πεδία των μαχών, εσείς, η θλιβερή ηγεσία της εξαπάτησης, κρυφτήκατε ακόμη μία φορά στα μετόπισθεν.  Πόσοι από τη θλιβερή ηγεσία σας έλαβαν μέρος στις μάχες ενάντια στον εισβολέα; [   ]
Σε όλα αυτά τα χρόνια ουδέν πράξατε για να προάγετε τις αξίες και το ήθος της αριστεράς. Το «πατρίς ή θάνατος» από τα χείλη της κουβανικής επανάστασης έγινε στα χείλη σας «διζωνική ή διχοτόμησις». Εσείς και οι θλιβερές καρικατούρες που μεγαλώσατε καταπροδώσατε κάθε τι το αριστερό. Δεν είναι τυχαίο που οι αστέρες της διανόησης σας ανήκουν σε εκείνους που χρηματοδοτήθηκαν και χρηματοδοτούνται από τις ΜΚΟ του ιμπεριαλισμού.
Προσπαθήσατε να γονατίσετε το λαό μας. Προάγατε το μίσος, τη διχόνοια και την υποταγή.  [  ]
Πέσατε στο ίδιο κρεβάτι με τους τραπεζίτες. Και τώρα μιλάτε εναντίον τους σαν ποντιοπιλατικές καρικατούρες.
[  ] Καλλιεργήσατε συνειδητά το ψέμα της ακροδεξιάς και του φασισμού για να δικαιολογήσετε την εγκληματική σας απραξία. Διερωτώμαι πόσοι από τους νεαρούς οπαδούς σας γνωρίζουν ότι ο Διγενής πέθανε πριν από το πραξικόπημα. Καταντήσατε, μέρος της αριστεράς, από πρωτοπόρο της διανόησης, της μελέτης και της έρευνας, σε συρφετό αμόρφωτων κομματόσκυλων.
[ ] Πιθανόν να τα καταφέρνατε να ξεγελάτε το λαό μας για πολύ ακόμη αν δεν είχατε ανέλθει στην εξουσία μέσω των ψευδών σας παραστάσεων και των εύηχων συνθημάτων για «δίκαιη λύση και δίκαιη κοινωνία».
Ο πολιτισμός μας όμως, τον οποίον εχθρεύεστε, σας είχε προ χιλιετιών προειδοποιήσει: «Αρχή άνδρα δείκνυσι».
Και εσείς, «σύντροφοι» της ηγεσίας του Ανορθωτικού Κόμματος Εξαπάτησης Λαού, ανάλγητοι, ανιστόρητοι, απαίδευτοι, υλοποιήσατε τη διακυβέρνηση σας με το χειρότερο δυνατό τρόπο. Η εξουσία αποκάλυψε το μισανθρωπισμό, το σταλινισμό και την υποκρισία σας.
Αντί της επαναστατικής αριστεράς, προσπαθήσατε να διαχειριστείτε τον καπιταλισμό. Και καταβαραθρώσατε τον τόπο.
Αντί της δίκαιης κοινωνίας, διαχειριστήκατε την εξουσία σαν κομματικό αμπελοχώραφο. Δείξατε σε όλους μας ότι είστε οι ίδιοι και χειρότεροι από τους άλλους. [   ]
Σφιχταγκαλιαστήκατε με το μιαρό πρόσωπο του ιμπεριαλισμού και τον καλό σας φίλο Gordon Brown και του υποσχεθήκατε διατήρηση των αποικιοκρατικών καταλοίπων.
Εκλιπαρήσατε γονυπετείς τον κατακτητή για να φάτε μαζί «ψάρι στο Βόσπορο» και επιτεθήκατε ενάντια σε κάθε πατριώτη, βαφτίζοντας όλους μας «εθνικιστές». [  ]
Και όταν όλα γύρω σας έγιναν στάχτη, επιλέξατε να στρώσετε το κόκκινό σας χαλί στον ακατονόμαστο που μας κυβερνά σήμερα. [   ]
Δυστυχώς για σας, «σύντροφοι», και όπως το λέει ο σοφός μας λαός, «ύστερα φέρνει ο φούρνος την πυρράν».
Οι πρόσφατες αποκαλύψεις για το ρουσφέτι που ασκήσατε και λάβατε, οι πληροφορίες για τις μίζες στις οποίες φαίνεται να εμπλέκονται και υψηλόβαθμα στελέχη σας, τα τζάμια του μεγαλοεργολάβου σας που πέφτουν μόνα τους, δεν αφήνουν καμία απολύτως σκιά για το κόμμα και τα μάτια σας, «σύντροφοι». Το αντίθετο ακριβώς. Σκίζουν επιτέλους το παραπέτασμα που για χρόνια είχατε υψώσει στραβώνοντας  τα μάτια του λαού και των οπαδών σας. Επιτρέπουν επιτέλους στο φως να εισέλθει και να φωτίσει το σκοτάδι που κρύβατε.
«Σύντροφοι» της ηγεσίας του Ανορθωτικού Κόμματος Εξαπάτησης Λαού, ευτυχώς επτωχεύσατε.
Εύχομαι μέσα από την ηχηρή συνθλιβή της υποκρισίας σας να ανελιχθούν μέσα από τις δυνάμεις της αριστεράς και του ΑΚΕΛ οι γνήσιες εκείνες πατριωτικές εθνικόφρονες δυνάμεις οι οποίες να αναδείξουν ξανά την αριστερά για την οποία έζησαν και πέθαναν οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας.
Αμήν!
Print Friendly

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα