Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΙΠΟΤΑ Όλα και Τίποτα... 2tipota@gmail.com

Αποκάλυψη: η Τρόϊκα δεν ζήτησε να μπει λουκέτο στην κερδοφόρα ΕΡΤ !....

Καμαρώστε  τους λεβέντες ....

Επιχείρηση συγκάλυψης για το "μαύρο" και το  λουκέτο στην ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ   ΕΡΤ!
Μετά τις αλλεπάλληλες αλλαγές και τροποποιήσεις υπουργικών αποφάσεων για την...
εκ των υστέρων «νομιμοποίηση» του λουκέτου
σε μια κερδοφόρο εταιρεία του Ελληνικού Δημοσίου, το υπουργείο Οικονομικών συνεχίζει την επιχείρηση συγκάλυψης του σκανδάλου. Όπως είναι ήδη γνωστό, τα οικονομικά στοιχεία της ΕΡΤ ΑΕ έχουν κατατεθεί και έχουν ελεγχθεί από τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών.
Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ ΑΕ, Θανάσης Παπαγεωργίου αποκάλυψε πως τα οικονομικά αυτά στοιχεία είχαν λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις των μηχανισμών ελέγχου, ενώ η ίδια η «τρόικα» δεν έθεσε ποτέ ζήτημα λουκέτου στην εταιρεία. Το σχέδιο οικονομικής εξυγίανσης είχε εγκριθεί. Όλα τα παραπάνω, που αποδεικνύουν το σκανδαλώδες λουκέτο στην κερδοφόρο εταιρεία της ΕΡΤ, τα έχει αποκρύψει το ίδιο το υπουργείο Οικονομικών. Σε μια επιχείρηση πλήρους συγκάλυψης, οι υπηρεσίες του Γιάννη Στουρνάρα αφαίρεσαν την ΕΡΤ ΑΕ από τη λίστα των ΔΕΚΟ για το πρώτο εξάμηνο του 2013.
Στον ιστότοπο του υπουργείου Οικονομικών δημοσιεύονται τα οικονομικά στοιχεία των ΔΕΚΟ, αλλά σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται η ΕΡΤ, παρότι λειτουργούσε το διάστημα εκείνο. Και φυσικά είχε καταθέσει όλα τα απολογιστικά στοιχεία. Απόδειξη, η ίδια η υπουργική απόφαση του Γιάννη Στουρνάρα με την οποία παραχώρησε τα «διαθέσιμα» της ΕΡΤ στον Γκίκα Μάναλη.
Η αποχώρηση του ειδικού διαχειριστή του λουκέτου της ΕΡΤ χωρίς να δώσει σε κανέναν θεσμικό φορέα απολογισμό πεπραγμένων σηματοδοτεί την τελευταία πράξη στην προσπάθεια της κυβέρνησης να καλύψει τα ίχνη της, διαγράφοντας από τον οικονομικό κατάλογο των ΔΕΚΟ τα στοιχεία της ΕΡΤ ΑΕ...

typologies.gr ,μέσω  nonews-NEWS

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα