Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φίλαθλοι του ΠΑΟΚ :μαυρίστε τον Ζαγοράκη , αυτόν τον Προδότη....


Πυρ και μανία κατά του Θοδωρή Ζαγοράκη οι Σύνδεσμοι Φιλάθλων του ΠΑΟΚ  μετά την ...προσχώρησή του  στη  ΝΔ , με το  ευρωψηφοδέλτιο της οποίας πορεύεται..
Και τα λένε  καλά και πολιτικά!.
Αφού  αναφέρονται  στα έργα και τις ημέρες που ήταν πρόεδρος του ΠΑΟΚ  , τονίζονυ :
"αργήσαμε  να σε καταλάβουμε.."!
Και  προχωρούν περισσότερο:

  • "Καλούμε τον κόσμο του ΠΑΟΚ να μαυρίσει τον Ζαγοράκη μέχρι τελικής πτώσης ως ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗ των προσδοκιών του , ως ΠΡΟΔΟΤΗ των ονείρων του  και τώρα και ως 
  • ΥΠΗΡΕΤΗ  του πιο καταστροφικού , αισχρού και αυταρχικού πολιτικού  συνονθυλεύματος  που κυβέρνησε  την Ελλάδα  μεταπολεμικά και την έχει  φέρει στην απόλυτη παρακμή και στη διάλυση κάθε έννοιας κοινωνίας"!!!

Την ανακοίνωση  υπογράφουν οι  Σύνδεσμοι "Πανελλήνιος", Αθηνών,Τριανδρίας ,Καβάλας, Σερρών  και Ιωαννίνων
Ακολουθεί  το πλήρες κείμενο (από τον επίσημο ιστότοπο των Συνδέσμων www.1926.gr)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

16/04/2014 - ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
Τον Ιούνιο του 2007 σε υποδεχθήκαμε μετά Βαΐων και κλάδων να μπεις μπροστά. Να ξεβρωμίσουμε από το τρύπημα δεκαετιών, να πάρουμε στα χέρια μας αυτή τη χειμαρρώδη δύναμη που λέγεται κόσμος του Π.Α.Ο.Κ., την ακατανίκητη ορμή αντίστασης απέναντι σε κάθε τι στημένο και παρακμιακό που σκοπίμως κρατούσε τον Σύλλογο δέσμιο μικροσυμφερόντων και τον καταδίκαζε στη μετριότητα, φοβούμενος την ε(ξε)γερσή του. Ζητήσαμε ως αντίτιμο μόνο την εντιμότητά σου. Ούτε τα λεφτά σου (;), ούτε τ’ ονομά σου. Σου ζητήσαμε να φερθείς φιλότιμα και αντρίκεια, όπως σου φέρθηκαν αυτοί που σε ξεπροβόδιζαν χοροπηδώντας στη βροχή ένα βροχερό απόγευμα στην Ξάνθη, αυτοί που σε επισκέπτονταν στην Αγγλία και σου φερθήκανε όπως φέρονται σε αδερφό σε γαλαρία, αυτοί που έκαναν «μούχτι» τις βλαχομαγκιές σου με την φανέλα της κούλας 44 μέσα στην Τούμπα ως αντίπαλος.
Η ιστορία διέψευσε την τυφλή πίστη μας ότι αγαπάς άδολα τον Π.Α.Ο.Κ. Τα γεγονότα γνωστά και καταγραπτέα από την Ιστορία. Αποδείχθηκε πόσο τίμησες την επιταγή που σου παραδώσαμε εν λευκώ να καθαρίσεις τον ΠΑΟΚ, όταν σε πιάσανε τα ψυχολογικά σου τον Οκτώβρη του 2009 που παράτησες τον Σύλλογο στα δύσκολα για να γυρίσεις ξανά τον Γενάρη του 2010, λες και ο Π.Α.Ο.Κ. ήταν μαγαζάκι σκυλάδικης συνάθροισης απελπισμένων αγροτών που επισκέπτεσαι συχνά, όταν αποφάσισες να χαντακώσεις την ομάδα προσλαμβάνοντας με δικά μας λεφτά τον υπάλληλο του Κόκκαλη να σου κάνει τις δουλειές με τα κουμπαράκια στην Κρήτη χρεώνοντας τον Σύλλογο και ανοίγοντας το δρόμο για την σφαγή στο κλεάνθης σκουλικίδης (για την οποία ακόμα περιμένουμε να αντιδράσεις), όταν μαζευτήκαμε 10.000 κόσμος στην Καμάρα και σου ζητήσαμε τα ονόματα αυτών που παρελκυστικά σου υπόσχονται λύση για τα χρέη και ακόμα μας τα δίνεις, όταν όρισες αντιπρόεδρο στο σπίτι μας τον τύπο που του έσπαγες επιταγές της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ξεχνώντας επιμελώς ότι ήσουν διορισμένος διαχειριστής και όχι μεγαλομέτοχος για να πράττεις με αποφασίζουμε και διατάζουμε, όταν βούλιαξες την μπουτίκ – παραμάγαζο των ευρύτερων συγγενών σου, όταν …όταν … όταν…η λίστα ανεξάντλητη.

Και αφού τιμωρήθηκες στην ανυπαρξία σου φεύγοντας, περιοριζόμενος σε ρόλο καλησπεράκια στην νέα σου δουλειά (η δουλειά δεν είναι ντροπή), χθες μόλις το βράδυ σφίγγεις το χέρι της γνωστής μαριονέτας, λιμανίσιου χρηματοδοτούμενου (παλαιόθεν-τότε που έριχνε κυβερνήσεις με τις ευλογίες του σωματείου με 2 προέδρους στη φυλακή) που παριστάνει τον πρωθυπουργό του κρατιδίου και αποκαλεί τον ΠΑΟΚ μπαογκ περιπαικτικά σε επίσκεψή του σε ΔΕΘ, του ανεπάγγελτου το κόμμα του οποίου, μεταξύ άλλων μνημονιακών, έχει καταδικάσει χιλιάδες ψυχές να ζούνε στην σκιά της ανέχειας και να εξασφαλίζει σίτιση από τους κάδους των σκουπιδιών, επιδιώκοντας καταφανώς οπαδική ψήφο και επιρροή πολιτικής σκοπιμότητας, παίζοντας για άλλη μια φορά το δουλικό υποτακτικό παιχνίδι των εκάστοτε εντολέων σου.
Σφίγγεις το χέρι του δικομματικού μετώπου που σε χειροτόνησε, όταν αυτό έχει οδηγήσει κατά συναυτουργία 1.500 συνανθρώπους μας στην αυτοκτονία, όταν αυτό έχει δωρίσει 2,6 δισεκατομύρια δραχμές με φωτογραφική διάταξη του Υπουργού των Οικονομικών τον Δεκέμβρη του 1990 στο Τουρκολίμανο, του ίδιου κόμματος που τον Μάρτη του 2009, επί δικιάς σου προεδρίας, τάισε ληγμένα χημικά έξω από τον Ναό χιλιάδες ΠΑΟΚτσήδων, τρομοκρατώντας και εκδιώκοντας μικρά ΠΑΟΚτσάκια από το σπίτι τους, το κόμμα και τον συνασπισμό κομμάτων που χάρισε εκατομύρια ευρώ με άρθρα 44 και 99, σε δεκάδες ΠΑΕ και αρνείται πεισματικά, όχι να χαρίσει, αλλά να ρυθμίσει τα χρέη της ομάδας που σε ανέδειξε. Αυτό το σκυλολόι προσκύνησες τολμώντας να ζητάς και στήριξη από το λαό.
Άκου λοιπόν (μεταμφιεσμένε) σκύλε που μάλλον εξαρχής ήσουν γατί και αργήσαμε να σε καταλάβουμε. Ο Π.Α.Ο.Κ. και οι οπαδοί του αποτάσσουν τους υπαλλήλους των τραπεζιτών που γονάτισαν τούτο τον τόπο, δεν τους ψηφίζουν, αλλά τους καταβαραθρώνουν και τους πολεμούνε μέχρι ενός. Είσαι το ίδιο ανεπιθύμητος σε μας, όσο είναι η λαίλαπα των μνημονίων και αυτών που διασπάθισαν τον ιδρώτα του κοσμάκη και τολμούνε ακόμα και σήμερα να μιλάνε για ευήμερη εξέλιξη, τη στιγμή που γύρισαν το βιοτικό επίπεδο του κόσμου 30 χρόνια πίσω. Ο ΠΑΟΚ δεν υποστηρίζει κανένα κόμμα, είναι εναντίον όλων, ο ΠΑΟΚ δεν διαπραγματεύεται την αξιοπρέπειά του και την μετωπική του σύγκρουση με την καθεστηκυία τάξη, ούτε ζητιανεύει παρασκήνια. Δεν μας νοιάζει ποιοι σε στηρίζουν και η μπίζνα κανενός, ούτε τρώμε την παραμύθα των νεόδμητων site της παρακμής και της παραπληροφόρησης που μύρισαν μεδούλι και άρχισαν τον ψεκασμό υποστήριξής σου. Απαγορεύουμε δια ροπάλου να εκμεταλλεύεσαι τα ιερά 4 γράμματα . Σε εγκαταλείπουμε στην (γραφική) μοίρα σου.

ΥΓ 1 Ο αρχι-αληταράς του ανέκδοτου που λέγεται «ελληνικός αθλητισμός», ο κατά δική του ομολογία καθηγητής της αλητείας, ομολόγησε σε απστροφή του λόγου του χτες φόρα παρτίδα και ανερυθρίαστα ότι πάνε να πιάσουν κορόιδα τον κόσμο με βάση την ομάδα που υποστηρίζει: «εγώ εκπροσωπώ τους αρειανούς, πήραμε και αυτόν για να μαζέψει τους ΠΑΟΚτσήδες». Αυτό από μόνο του τα λέει όλα και για τον ρεβολούσιον και για τα κόμματα που τον στηρίζουν, τα ίδια κόμματα που κλείνουν ξαφνικά το μάτι στον Μώραλη και τον Πόλντο για τη δημαρχία Πειραιά. Ο νοών, νοείτω…

Καλούμε τον κόσμο του ΠΑΟΚ να μαυρίσει τον Ζαγοράκη μέχρι τελικής πτώσης ως ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗ των προσδοκιών του, ως ΠΡΟΔΟΤΗ των ονείρων του και τώρα και ως ΥΠΗΡΕΤΗ του πιο καταστροφικού, αισχρού και αυταρχικού πολιτικού συνονθυλεύματος που κυβέρνησε την Ελλάδα μεταπολεμικά και την έχει φέρει στην απόλυτη παρακμή και στη διάλυση κάθε έννοιας κοινωνίας.

ΥΓ 2 Εμείς σκύλε που ήσουνα γατί, πολεμάμε για έναν ΠΑΟΚ ψηλά, υπηρετώντας το Σύλλογο με καρδιά και φωτιά. Ο δρόμος αύριο οδηγεί στο σπίτι μας, σε έναν ακόμα από τους χιλιάδες αγώνες ενάντια στην σαπίλα αυτών με τους οποίους διάλεξες να συμπορευτείς. Αύριο θα πάρει την απάντησή της η αγαπημένη ομάδα του πρωθυπουργίσκου υπό επιτήρηση που στηρίζεις. Δεν θα μας αποπροσανατολίσεις, δεν θα ασχοληθούμε ξανά με τα θλιβερά μονοπάτια σου. Είμαστε πιο δυνατοί από ποτέ και ο εχθρός είναι ο ίδιος. Καθρέπτης του, το σωματείο των γερμανών πρακτορίσκων, γεννοβολιό ναύσταθμου αεροπλανοφόρων.

Σ.Φ. Π.Α.Ο.Κ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΑΘΗΝΩΝ,ΚΑΒΑΛΑΣ,ΤΡΙΑΝΔΡΙΑΣ,ΣΕΡΡΩΝ,ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα