Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ 3

Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο Αρτέμης Ματθαιόπουλος, επειδή είναι μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου της Χρυσής Αυγής !


Παραδοχή σκευωρίας από τους επίορκους δικαστικούς: Προφυλακιστέος ο Αρτέμης Ματθαιόπουλος, επειδή είναι μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου
Προφυλακιστέος κρίθηκε μετά την απολογία του ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Αρτέμης Ματθαιόπουλος, με τη σύμφωνη γνώμη εφετών ανακριτριών και εισαγγελέα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, που επικαλείται η naftemporiki.gr , 

  • "οι δικαστικοί λειτουργοί έκριναν πως ο βουλευτής πρέπει να οδηγηθεί στη φυλακή με το σκεπτικό ότι εάν αφεθεί ελεύθερος θα συνεχίσει τη φερόμενη εγκληματική δραστηριότητα, καθώς, εκτός από βουλευτής, είναι και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου. Επομένως, κατά την κρίση τους, ανήκει στη στενή ηγετική ομάδα της Χρυσής Αυγής και με κάθε τρόπο προτρέπει και προπαγανδίζει τη φερόμενη εγκληματική της δράση"!!!!
Ο βουλευτής, που αντιμετωπίζει την κατηγορία της διεύθυνσης εγκληματικής οργάνωσης και ένταξης σε αυτή, προσήλθε το πρωί ενώπιον των ανακριτριών και παρέδωσε δισέλιδο απολογητικό υπόμνημα στο οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, αρνείται την κατηγορία που του αποδίδεται, υποστηρίζει ότι δεν εμπλέκεται σε παράνομες ενέργειες και κάνει λόγο για πολιτική δίωξη σε βάρος της Χρυσής Αυγής. Επίσης, αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις της ανάκρισης.
Το σάϊτ της Χρυσής Αυγής (www.xryshaygh.com) , σχολιάζοντας το γεγονός ,μεταξύ άλλων, αναφέρει :
  • ".....Σε μια επίδειξη χουντικής αλαζονείας, ο εισαγγελέας Ντογιάκος δήλωσε στον συναγωνιστή Ματθαιόπουλο: «είσαι μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου της Χρυσής Αυγής, οπότε ανήκεις στη στενή ηγετική ομάδα του κόμματος. Αν δεν είχε παραιτηθεί ο Νικήτας Σιώης και δεν είχες το αξίωμα του βουλευτή, δεν θα ήσουν εδώ»!{....} Η δήλωση αυτή, αποτελεί κυνική ομολογία της πολιτικής δίωξης εις βάρος των βουλευτών του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος, διαλύοντας κάθε αμφιβολία και αντίρρηση επ' αυτού.Το όνομα του Αρτέμη Ματθαιόπουλου δεν υπήρχε πουθενά στη δικογραφία. Εκείνο όμως το οποίο υφίστατο, υφίσταται και θα υφίσταται εις το διηνεκές είναι η Ακεραιότητα, η Πίστη και η Αξιοπρέπεια ενός εξόχου Συναγωνιστή, ο οποίος ούτε μετανόησε, ούτε εξαγοράστηκε, αλλά υπομένει καρτερικά τις δυσκολίες και κατάφωρες παρανομίες των αντιπάλων, σε ένα σκληρό και άνισο Πολιτικό Αγώνα.Ο συναγωνιστής Ματθαιόπουλος δεν απολογήθηκε στους επίορκους δικαστικούς της Χούντας Βενιζέλου-Σαμαρά, αλλά τους παρέδωσε δισέλιδο υπόμνημα, στο οποίο τονίζει πως η δίωξη εις βάρος του είναι πολιτική, το Κίνημα δε το οποίο εκπροσωπεί δεν είναι «εγκληματική οργάνωση» αλλά νόμιμο :

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα