Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και απο την ΕΥΡΩΠΗ συρρέουν στο Ι.Κ. και γινονται σκληροί δολοφόνοι-τζιχαντιστες. Και από την Ελλάδα; την Ελλάδα;


Είναι περίπλοκη και καλά χρηματοδοτούμενη ομάδα , αλλά από ποιους , σίγουρα από αυτούς που θέλουνε να ρίξουνε τον Μπασάρ αλ Άσαντ από την προεδρία της Συρίας

Ετσι δίνεται στον καθένα η εντύπωση μήπως η σχεδιασμένη αποτρόπαια δολοφονία του Τ.Φόλευ εξυπηρετεί κάποιους , γιατί πριν την αποτρόπαια δολοφονία του Αμερικανού δημοσιογράφου αυτό ήταν καθημερινό φαινόμενο να αποκεφαλίζονται άνθρωποι στην Συρία και μετά στην περιοχή του Ιράκ
Περίπου 12.000 ξένοι ς τζιχαντιστές από 50 διαφορετικές χώρες έχουν επισκεφθεί τη Συρία από την αρχή της εμφύλιας σύγκρουσης εδώ και περισσότερο από τρία χρόνια, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και ένας «μικρός αριθμός αμερικανών», ανακοίνωσε την Πέμπτη το Στέιτ Ντιπάρτμεντ. Η αμερικανική κυβέρνηση εκτιμά δε ότι ο αριθμός των αμερικανών πολιτών που μετέβησαν ή προσπάθησαν να πάνε στη Συρία για να πολεμήσουν είναι περίπου 100 τζιχαντιστές.
«Πιστεύουμε ότι υπάρχουν περίπου 12.000 στη Συρία από τουλάχιστον 50 χώρες συμπεριλαμβανομένων μερικών αμερικανών που επισκέφτηκαν τη Συρία από την αρχή της σύγκρουσης τον Μάρτιο του 2011», δήλωσε η εκπρόσωπος του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρί Χάρφ.
«Δεν μπορούν να είναι όλοι εκεί», είπε η Χάρφ χωρίς να θέλει να δώσει μια ακριβή εικόνα για τον αριθμό των αμερικανών πολιτών που συνεργάζονται μαζί με τους τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους ή άλλες υπερ-ριζοσπαστικές ομάδες στη Συρία.
Εντός της αμερικανικής κυβέρνησης πιστεύεται ότι περισσότεροι από 100 αμερικανοί έχουν ταξιδέψει, ή προσπάθησαν να κάνουν το ταξίδι στη Συρία τα τελευταία τρία και πλέον χρόνια.
Δήλωση του αρχηγού Μάρτιν Ντέμπσεϊ
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου των αμερικανικών Ενόπλων Δυνάμεων στρατηγός Μάρτιν Ντέμπσεϊ θεωρεί ότι το Ισλαμικό Κράτος θα παραμείνει ένας υπαρκτός κίνδυνος όσο οι τζιχαντιστές του θα μπορούν να βρουν ασφαλή καταφύγια σε ελεγχόμενες περιοχές της Συρίας. Ο αμερικανός επιτελάρχης Μάρτιν Ντέμπσεϊ είπε ευθέως ότι το Ισλαμικό Κράτος δεν μπορεί να νικηθεί χωρίς να αναληφθεί στρατιωτική δράση κατά των οχυρών του στη Συρία
Εν ολίγοις θέλει να πει στην κοινή γνώμη , ότι πρέπει να εισβάλουνε Αμερικανικές δυνάμεις στην Συρία με σκοπό να διώξουν τους τζιχαντιστές , αλλά στην ουσία να παραμείνουν εκεί με σκοπό να εκδιώξουν τον Μπασάρ αλ Άσαντ
σημ όλα τα δημοσιογραφικά portals και έντυπα αποκαλούν τους τζιχαντιστές < μαχητές> …μαχητές είναι αυτοί που αγωνίζονται και πολεμούν για την Ειρήνη , αυτοί είναι απλά δολοφόνοι και απολίτιστα σκουπίδια

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα