Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΥΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ .... ΤΙΠΟΤΑ 3

Το ΝΑΤΟ παρακολουθεί τις επαφές στελεχών της κυβέρνησης Τσίπρα και των ΑΝΕΛ με το ...Κρεμλίνο!!!!


Επιστροφή στον ...Ψυχρό Πόλεμο !!!
Και η Ελλάδα στο στόχαστρο  του ...ΝΑΤΟ και άλλων "συμμαχικών"  υπηρεσιών πληροφοριών της Ευρώπης!!!

Δεν το λέμε  εμείς..

Το γράφουν σε κύριο άρθρο τους οι Financial Times  !!!

Που αποκαλύπτουν ότι 
  • οι υπηρεσίες ασφαλείας της Ευρώπης και του ΝΑΤΟ, παρακολουθούν πλέον τις επαφές ανάμεσα στο Κρεμλίνο και ανώτατα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, και του εταίρου στην κυβέρνηση συνασπισμού, του κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων !!!!
Ναι , έτσι  αδιάντροπα ..

Μας παρακολουθούν  και το  δημοσιεύουν μέσω  της   φιλικά  προσκείμενης  σ΄αυτούς  εφημερίδας  Financial Times για να  το μάθουμε ...εγκαίρως!
Αυτό λέγεται  επιχείρηση  τρομοκράτησης...

Η Ρωσία τάχθηκε ανοιχτά υπέρ των οικονομικών και πολιτικών συμφερόντων της Ελλάδας



«Η Ρωσία πάντοτε τασσόταν υπέρ των οικονομικών και πολιτικών συμφερόντων της Ελλάδας κι έτσι θα συνεχίσει» !
Ξεκάθαρη   δήλωση από τον  εκπρόσωπο του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, Αλεξάντρ Λουκασέβιτς στο ΑΜΠΕ, εκτιμώντας ότι η χώρα μας δεν θα έχει εύκολες μάχες στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως προς την οικονομική ημερήσια διάταξη,όπως είπε.

Παράλληλα, σύμφωνα με την ίδια πηγή, ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ ευχήθηκε απόψε στην καθιερωμένη δεξίωση προς τιμήν των ξένων ανταποκριτών στη Μόσχα, κάθε επιτυχία στην ελληνική κυβέρνηση και ανακοίνωσε ότι έχει προσκαλέσει τον Έλληνα ομόλογό του, Νίκο Κοτζιά στη Ρωσία.

«Θυμάμαι τη συνάντησή μου με τον νέο πρωθυπουργό της Ελλάδας όταν βρισκόμουν εκεί πριν από ένα χρόνο και ακόμη ήταν στην αντιπολίτευση. Είναι ένας ενεργητικός, νέος πολιτικός. Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην ελληνική κυβέρνηση» δήλωσε ο κ. Λαβρόφ στο ΑΜΠΕ.

Όσον αφορά στις δηλώσεις του Λουκασέβιτς σχετικά με τις τοποθετήσεις της νέας κυβέρνησης είπε: «Ακούμε τις νέες δηλώσεις, που γίνονται στην Αθήνα, τις ακούγαμε και στο παρελθόν και ποτέ δεν θέσαμε υπό αμφιβολία τις παλαιότατες, ιστορικά διαμορφωμένες σχέσεις μας με την Ελλάδα. Γι' αυτό και η σημερινή αλλαγή της κυβέρνησης μάς επιτρέπει να ελπίζουμε ότι οι σχέσεις μας αυτές θα δυναμώσουν, θα αναπτυχθούν και θα αποκτήσουν νέα δυναμική, εάν υπολογίσουμε τις θέσεις του νέου πρωθυπουργού»Πηγή :naftemporiki.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα