Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αντιμετωπίζουμε ένα νέο πραξικόπημα, όχι με τανκς, όπως το 1967, αλλά μέσω των τραπεζών Όλα και Τίποτα... 2tipota@gmail.com

Όλα και Τίποτα... 2tipota@gmail.com

Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015

Αποκαλυπτικός ο Γ.Βαρουφάκης : Αντιμετωπίζουμε ένα νέο πραξικόπημα, όχι με τανκς, όπως το 1967, αλλά μέσω των τραπεζών !!!



Ο Βαρουφάκης "χτύπησε"  την ημέρα  της  Μαύρης  επετείου  της  απριλιανής  δικτατορίας
Και ήταν πολύ αποκαλυπτικός.
Το κυριότερο : προσδιόρισε   τους νέους ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ ,που δεν έχουν  τανκς ,όπως οι  Απριλιανοί  δικτάτορες.Αλλά  χρησιμοποιούν άλλα  μέσα   για να στραγγαλίσουν έναν ΛΑΟ. Τον ελληνικό λαό.

Τα είπε  καθαρά ...

Και  είναι ο πρώτος   υπουργός της  Αριστεροδεξιάς  κυβέρνησης   ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που μιλάει τόσο καθαρά..

Μίλησε  ανοιχτά για  νέους  ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ !!! 

Εμείς , οι ΤΙΠΟΤένιοι , προσυπογράφουμε   και λέμε : "Μπράβο Γιάνη"!

Πάμε  τώρα  στις  δηλώσεις Βαρουφάκη, όπως  τις μεταφέρει το iefimerida.gr :
«Εξουθενωτικές» χαρακτήρισε τις διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς o  υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης σε μήνυμά του, σε συγκέντρωση αλληλεγγύης προς την ελληνική κυβέρνηση και τον ελληνικό λαό, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στη Μελβούρνη.

Ακόμα και ένας δεκάχρονος κατανοεί πλέον πως το τεράστιο δάνειο δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί μέσα σε αυστηρά μέτρα λιτότητας, τη στιγμή που το εθνικό εισόδημα της Ελλάδας έχει μειωθεί 25%, ανέφερε στο μήνυμά του ο κ. Βαρουφάκης. «Στο τέλος αν έχεις μια άρρωστη αγελάδα και την κτυπάς συνεχώς για να παράγει περισσότερο γάλα, το μόνο που θα πετύχεις είναι να την εξασθενίσεις περισσότερο και να μην παράγει καθόλου γάλα» σημείωσε χαρακτηριστικά.

      Η κυβέρνηση έχει να αντιμετωπίσει ένα νέου τύπου πραξικόπημαΟ Έλληνας υπουργός είπε πως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και οι εταίροι της Βόρειας Ευρώπης αρνούνται να αποδεχθούν μια πραγματικότητα και «η πολιτική τους είναι καταστροφική τόσο για την Ελλάδα, όσο και για την ίδια την Ευρώπη», ενώ πρόσθεσε πως οι διαπραγματεύσεις είναι σκληρές και η κυβέρνηση έχει να αντιμετωπίσει ένα νέου τύπου πραξικόπημα «όχι με τανκς, όπως το 1967, αλλά μέσω των τραπεζών».

Θα κάνουμε συμβιβασμούς, αλλά δεν θα υποχωρήσουμε άτακτα

«Θα συνεχίσουμε να λέμε την αλήθεια και ελπίζω ότι θα έρθουμε σε συμφωνία. Θα κάνουμε συμβιβασμούς, αλλά δεν θα υποχωρήσουμε άτακτα» τόνισε και χαρακτήρισε «εθνική προσπάθεια που ξεπερνά τα όρια της Ελλάδας και τη γεφυρώνει με την Αυστραλία», τη συγκέντρωση αλληλεγγύης προς την ελληνική κυβέρνηση και τον ελληνικό λαό.

Επισήμανε το γεγονός ότι στη δύσκολη περίοδο των διαπραγματεύσεων με τους εταίρους «έχει δημιουργηθεί ένα εθνικό μέτωπο εναντίον του ψεύδους, της αυτοτροφοδοτούμενης κρίσης και της αυτοϋπονόμευσης, που πετυχαίνει μια λιτότητα σε περίοδο μεγάλης κρίσης» και επισήμανε: «Και τη δική σας συμπαράσταση που δεν έχει κομματικές ταμπέλες και επιγραφές τη βλέπουμε σαν μια εθνική προσπάθεια που ξεπερνά τα όρια της Ελλάδας και γεφυρώνει την Ελλάδα με την Αυστραλία».

Το βιντεοσκοπημένο μήνυμα

Στο δεκάλεπτο βιντεοσκοπημένο μήνυμά του, ο κ. Βαρουφάκης ανέλυσε εν συντομία πώς οδηγήθηκε η Ελλάδα στην κρίση και πώς πρέπει να αντιμετωπιστεί.

Παράλληλα, μετέφερε στον Ελληνισμό της Μελβούρνης τους χαιρετισμούς και την αγάπη των συνεργατών του, του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, του υπουργικού Συμβουλίου, καθώς και όλου του ελληνικού κοινοβουλίου «για την αλληλεγγύη σε αυτές τις δύσκολες στιγμές». «Ελπίζω να σας δω σύντομα στη Μελβούρνη» κατέληξε.

«Αφήστε την Ελλάδα να αναπνεύσει»

Το μήνυμα του κ. Βαρουφάκη παρουσιάστηκε στην εκδήλωση που έγινε, στο πλαίσιο της εκστρατείας «Αφήστε την Ελλάδα να αναπνεύσει», υπό την αιγίδα της Αυστραλοελληνικής Εκστρατείας Αλληλεγγύης (Australia-Greece Solidarity Campaign), στο Εργατικό Κέντρο (Trades Hall) της Μελβούρνης.

Στην ίδια συγκέντρωση απέστειλαν μηνύματα ο αναπληρωτής υπουργός Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων Ευκλείδης Τσακαλώτος και ο νέος διευθυντής της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού Μιχάλης Κόκκινος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα