Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γυναίκες και Ισλαμικό Κράτος

Γυναίκες και Ισλαμικό Κράτος: Αυτό είναι το προφίλ της... νύφης του τζιχαντιστή!

Γυναίκες και Ισλαμικό Κράτος: Αυτό είναι το προφίλ της... νύφης του τζιχαντιστή!
Τα κορίτσια μπορούν να παντρεύονται από την ηλικία των 9 ετών, «τα πιο αγνά» θα παντρεύονται στα 16 ή 17, ενώ όλες οι γυναίκες θα πρέπει να θεωρούν τη μητρότητα σκοπό της ύπαρξής τους, σύμφωνα με μια διακήρυξη η οποία αποδίδεται σε ένα αποκλειστικά γυναικείο παρακλάδι του Ισλαμικού Κράτους.
Το ίδρυμα Quilliam, ένα ινστιτούτο μελετών με έδρα τη Βρετανία, ανακοίνωσε ότι στο κείμενο αυτό αναφέρεται πως οι γυναίκες θα πρέπει να αποφεύγουν να εμφανίζονται δημοσίως, να έχουν καλυμμένο το πρόσωπο και το σώμα, να παραμένουν σπίτι τους και να μην πηγαίνουν σε καταστήματα ρούχων και σε ινστιτούτα αισθητικής καθώς αυτά είναι έργα του σατανά.
Η διακήρυξη αρχών συντάχθηκε από την ταξιαρχία αλ Χάνσα και αποκαλύπτει μια πιο μελανή εικόνα για τη θέση των γυναικών στο χαλιφάτο του ΙΚ από αυτή που παρουσιάζουν οι δυτικές τζιχαντίστριες, οι οποίες υπερτονίζουν τον ρόλο τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επεσήμανε το ινστιτούτο, που μετέφρασε το κείμενο στα αγγλικά.
«Καθώς έχουν εξωραΐσει το τι σημαίνει να είσαι μια γυναίκα που ζει στο αποκαλούμενο χαλιφάτο, το κείμενο αυτό εξαλείφει τις παρανοήσεις. Οι γυναίκες, αναφέρεται ξεκάθαρα, είναι νοικοκυρές και μητέρες», επισημαίνει το ινστιτούτο στα σχόλια που συνοδεύουν τη μετάφραση.
«Οι περιπέτειες και η έξαψη, τα μοτίβα που χρησιμοποιούνται περισσότερο από τις δυτικές τζιχαντίστριες που προσπαθούν να στρατολογήσουν νεαρά κορίτσια για να πολεμήσουν στο πλευρό του ΙΚ, είναι ανδρικά προνόμια», προσθέτει.
Το κείμενο αυτό, που πρωτοκυκλοφόρησε τον προηγούμενο μήνα στα αραβικά, εξηγεί τι επιτρέπεται στις γυναίκες στους τομείς της εκπαίδευσης και της εργασίας.
Από την ηλικία των 7 ετών και ως τα 9 τα κορίτσια θα πρέπει να διδάσκονται θρησκευτικά, επιστήμες και τα αραβικά του Κορανίου. Από τα 10 ως τα 12 θα πρέπει να διδάσκονται τι προβλέπει ο ισλαμικός νόμος (σαρία) για τον γάμο, το διαζύγιο, καθώς και πλέξιμο και μαγειρική.
Η διακήρυξη επισημαίνει ότι η εκπαίδευση των κοριτσιών τελειώνει στην ηλικία των 15 ετών.
Επισημαίνει επίσης ότι ένα κορίτσι μπορεί να φύγει από το σπίτι του αν πρόκειται να σπουδάσει θεολογία, αν είναι γιατρός ή δασκάλα και αν έχει οριστεί μέσω μιας φάτουα ότι πρέπει να πολεμήσει στον τζιχάντ.
Το ινστιτούτο Quilliam σημειώνει ότι στη διακήρυξη δεν γίνεται αναφορά στην κακοποίηση εκατοντάδων γυναικών, οι οποίες, σύμφωνα με οργανώσεις προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έχουν απαχθεί, βιαστεί, βασανιστεί, εξαναγκαστεί να προσηλυτιστούν στο ισλάμ ή αναγκαστεί να παντρευτούν μαχητές του ΙΚ στο πλαίσιο της προσπάθειας της τρομοκρατικής οργάνωσης να δημιουργήσει μια περιοχή που θα κυβερνάται βάσει της σαρία.
«Έχουν γίνει πολλές υποθέσεις σχετικά με τον ρόλο των γυναικών που εντάσσονται στο ΙΚ, οι οποίες συχνά χαρακτηρίζονται νύφες τζιχαντιστών», δήλωσε ο Χάρας Ραφίκ, διευθύνων σύμβουλος του ινστιτούτου Quilliam, σε ανακοίνωσή του.
«(Η μετάφραση) αυτή μας επιτρέπει να κοιτάξουμε πέρα από την προπαγάνδα που διασπείρεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους δυτικούς υποστηρικτές του ΙΚ και μας βοηθά να μπούμε στο μυαλό των εκατοντάδων, ίσως χιλιάδων, γυναικών που επιθυμούν να ενταχθούν στις τάξεις του», πρόσθεσε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα