Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η καταπολέμηση του Ισλαμικού Κράτους απασχόλησε τον αμερικανικό πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα και τον τούρκο ομόλογό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν

Η καταπολέμηση του Ισλαμικού Κράτους απασχόλησε τον αμερικανικό πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα και τον τούρκο ομόλογό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που επικοινώνησαν τηλεφωνικά.
Η ασφάλεια της Συρίας και του Ιράκ εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα, υπογράμμισε η αμερικανική κυβέρνηση και υποσχέθηκε να συνεργαστεί στενά με την Τουρκία σε διάφορα θέματα.
Οι δύο ηγέτες μίλησαν για τη «συνεργασία που συνεχίζεται και εντείνεται για την καταπολέμηση του ΙΚ, για τις κοινές τους προσπάθειες με στόχο την αποκατάσταση της ασφάλειας και της σταθερότητας στο Ιράκ,
όπως και για μια πολιτική επίλυση της σύγκρουσης στη Συρία», διευκρίνισε ο Λευκός Οίκος.
Ο πρόεδρος Ομπάμα εξέφρασε επίσης τα συλλυπητήριά του στην Τουρκία, η οποία επλήγη από αρκετές αιματηρές επιθέσεις, συμπεριλαμβανομένης αυτής που αποδόθηκε στους τζιχαντιστές, την Τρίτη, στην νότια πόλη Σουρούτς, κοντά στα σύνορα με τη Συρία, η οποία προκάλεσε τον θάνατο 32 ανθρώπων και τον τραυματισμό 100.
Η επίθεση αυτή, η φονικότερη στην Τουρκία από το 2013, προκάλεσε τα αντίποινα χθες από τους αντάρτες του Εργατικού Κόμματος του Κουρδιστάν (ΡΚΚ). Οι αντάρτες σκότωσαν δύο αστυνομικούς, εξηγώντας ότι αυτοί αντιπροσώπευαν το τουρκικό κράτος το οποίο, κατά τη γνώμη τους, «έχει συνεργαστεί» με τους τζιχαντιστές.
Οι ΗΠΑ και η Τουρκία «παραμένουν ενωμένες στον αγώνα τους κατά της τρομοκρατίας», πρόσθεσε ο Λευκός Οίκος.
Οι δύο ηγέτες δήλωσαν επίσης ότι θα ενισχύσουν τις προσπάθειές τους για να ανακοπεί η ροή ξένων μαχητών που μεταβαίνουν στο Ιράκ και τη Συρία, και για την ασφάλεια των τουρκικών συνόρων, μέσω των οποίων διέρχονται πολλοί μαχητές που θέλουν να ενταχθούν στις δυνάμεις του ΙΚ. «Ο πρόεδρος Ομπάμα επαναβεβαίωσε τη δέσμευση των ΗΠΑ προς την Τουρκία στο θέμα της εθνικής ασφάλειας», σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα