Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ




Ο Τσίπρας παραδόθηκε και με τον τρόπο αυτό η κρίση στην Ελλάδα συνεχίζεται, είπε σε νέα του συνέντευξη την Τετάρτη, αυτή τη φορά στο τηλεοπτικό δίκτυο Russia Today, ο Γιάνης Βαρουφάκης. Ο πρώην υπουργός Οικονομικών δηλώνει πως δεν είναι «πλέον μέλος του ΣΥΡΙΖΑ», καθώς δεν μπορεί «να υποστηρίξει τις θέσεις του» και συμπληρώνει: «Παραδόθηκαν σε μια παράλογη λογική, παραδόθηκαν και έτσι συνεχίζεται η κρίση, κάτι στο οποίο αντιστάθηκα για πέντε χρόνια».
«Το να ακούω τον φίλο μου και σύντροφό μου Αλέξη Τσίπρα να παραδέχεται αυτό το τρομερό πακέτο μέτρων και να λέει ότι μπορούμε να το εφαρμόσουμε λίγο καλύτερα από τους άλλους, με κάνει να θέλω να αποτραβηχτώ και να πω ότι αυτός δεν είναι ένας δρόμος που θέλω να διαβώ μαζί του», λέει ο Βαρουφάκης στο RT.
Στην ίδια συνέντευξη ο επί έξι μήνες σχεδόν υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας, που ηγήθηκε της διαπραγμάτευσης για εξίσου μεγάλο διάστημα, δηλώνει πως δεν μετανιώνει για τον τρόπο που προσέγγισε την τρόικα.
«Αν ο Θεός και οι άγγελοί του έρχονταν και έφτιαχναν ένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων για την Ελλάδα, η τρόικα θα το απέρριπτε στην πλειοψηφία του, γιατί ενδιαφερόταν μόνο στο να μας ταπεινώσει, ώστε να δείξει στην Ισπανία και την Ιρλανδία ότι αν ψήφιζαν κάτι που δεν θα άρεσε στην τρόικα, τότε θα τους συντρίψει», λέει.
Ο Γιάνης Βαρουφάκης έδωσε την συνέντευξη αυτή στο Λονδίνο, όπου βρισκόταν για να υποστηρίξει τον νεοεκλεγέντα στην ηγεσία των Εργατικών Τζέρεμι Κόρμπιν, αλλά και να του δώσει συμβουλές: «Μην φοβηθείς από την "δολοφονία χαρακτήρων" που επιχειρούν τα μίντια. Τα συστημικά μίντια θα προσπαθήσουν να σε ξεσκίσουν, αλλά αυτό που μετράει είναι να τους απαντάς με λογικά επιχειρήματα, με ευσπλαχνία, λίγο χιούμορ και... αυτο-υποτίμηση»!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα