Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συγκλονιστική Κοσμολογική ανακάλυψη. Ισχυρές ενδείξεις ότι θα επιβεβαιωθεί η θεωρία των παράλληλων Συμπάντων


Βρισκόμαστε κοντά σε μία συγκλονιστική Κοσμολογική ανακάλυψη, που θα ανατρέψει επιστημονικές βεβαιότητες και θα σαρώσει θρησκευτικά δόγματα και ιδεοληψίες.
Αναμένεται να επιβεβαιωθεί, η θεωρία των «Παράλληλων Συμπάντων» ή ακριβέστερα η θεωρία, ότι το δικό μας ΣΥΜΠΑΝ, δεν ένα παρά ένα από τα μυριάδες Σύμπαντα, που υπόκεινται στη διαδικασία της γέννησης, της εξέλιξης και του .. Θανάτου!
Πίσω από την ύπαρξη των πολλαπλών συμπάντων, κρύβεται η θεωρία του πληθωρισμού, η οποία υποστηρίζει πως, λίγο μετά τη Μεγάλη Έκρηξη, το Σύμπαν γνώρισε μια σύντομη χρονική περίοδο εκρηκτικής διαστολής, με ταχύτητα πολλαπλάσια από την ταχύτητα του φωτός, με αποτέλεσμα το μέγεθός του να είχε αυξηθεί σε εντυπωσιακό βαθμό, συγκριτικά με τον «κοσμικό σπόρο» από τον οποίο είχε ξεκινήσει. Ωστόσο, αυτή η εκρηκτική εκθετική διαστολή μπορεί να μην έγινε παντού με τον ίδιο τρόπο. Σε αυτή την περίπτωση, το αποτέλεσμα θα ήταν να μην γεννηθεί ένα σύμπαν αλλά πολλαπλά σύμπαντα, σαν «φυσαλίδες» που διογκώθηκαν.
Με αυτή τη λογική, μάλιστα, ο πληθωρισμός μπορεί να μην παύει ποτέ. Κάτι που σημαίνει πως μέσα σε μία «φυσαλίδα» μπορεί κάλλιστα σε κάποιες περιοχές της να δημιουργηθούν νέες «φυσαλίδες». Επομένως, το σύμπαν μας δεν είναι παρά μία από τις «φυσαλίδες» που δημιουργήθηκαν, πέρα από την οποία υπάρχουν άλλες «φυσαλίδες», όπως επίσης και περιοχές που βρίσκονται στη διαδικασία πληθωρισμού.
Ενδείξεις για την ύπαρξη ενός παράλληλου σύμπαντος φαίνεται πως εντόπισε ο Ράνγκα-Ραμ Τσάρι, κοσμολόγος από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καλιφόρνια (Caltech), και είναι έτσι η πρώτη φορά που με παρατηρησιακά δεδομένα επιβεβαιώνεται μέρος της Θεωρίας των Υπερχορδών και η ύπαρξη του περιβόητου Multiverse (Πολυσύμπαν). Όπως αναφέρει ο κοσμολόγος στη μελέτη που δημοσίευσε στο περιοδικό Astrophysical Journal, η παρουσία του παράλληλου σύμπαντος εντοπίστηκε από ανωμαλίες στην κοσμική μικροκυματική ακτινοβολία υποβάθρου (CMB), δηλαδή το υπόλειμμα της ακτινοβολίας του σύμπαντός μας όταν είχε «ηλικία» 380.000 ετών.
Επίσης στη Γενεύη, που υπάρχει ο Μεγάλος Επιταχυντής Αδρονίων (LHC), οι επιστήμονες ετοιμάζονται για ένα μεγάλο πείραμα, σε μια προσπάθεια να ανιχνεύσουν μαύρες τρύπες, σημάδι πολυσύμπαντος.
Επιπροσθέτως, επανεξετάζεται η άποψη που διατύπωσε από τον 19ο αιώνα, ο Γερμανός φυσικός Χέρμαν φον Χέλμχολτζ, ότι λόγω της Εντροπίας, «Το Σύμπαν τρέχει προς τον θάνατό του». Και ακόμη, ο Charles S. Pierce (1839-1914), Αμερικανός φιλόσοφος, δάσκαλος της λογικής, μαθηματικός και επιστήμονας (γνωστός ως «ο πατέρας του πραγματισμού»), γράφει στο έργο του: «… η ενέργεια του Σύμπαντος υποβαθμίζεται και τίποτα δεν θα μπορέσει να σταματήσει τον θάνατό του ….»
Βέβαια με αινιγματικό τρόπο, ο Γερμανός φιλόσοφος και επιστήμονας Ιμμάνουελ Καντ (Immanuel Kant) απέρριψε τη θεωρία για το «θερμικό θάνατο του Σύμπαντος» λέγοντας: «Εφ” όσον υπάρχει Θεός, η φύση, ακόμη και σε χαοτική κατάσταση, μπορεί να αναπτυχθεί μόνο με ένα τρόπο τάξης και τέλεια- διαχειριζόμενο».
Θα επανέλθουμε ….
Χρήστος Α. Καπούτσης , Μαθηματικός.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα