Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ενας μοναχός αποκαλύπτει

Πώς θα γίνετε ευτυχισμένοι με μόλις 15 λεπτά την ημέρα: 

Πώς θα γίνετε ευτυχισμένοι με μόλις 15 λεπτά την ημέρα: Ενας μοναχός αποκαλύπτει [εικόνες]
Αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο φτάνει να γκουγκλάρετε το όνομα Μάθιου Ρίκαρντ και θα τον βρείτε.
Ο 69χρονος Θιβετιανός βουδιστής μοναχός γεννημένος στη Γαλλία είναι και επίσημα ο «πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου».

Ο ίδιος θεωρεί τον τίτλο λίγο υπερβολικό ωστόσο μοιράζεται με τους αναγνώστες του Business Insider το μυστικό της δικής του ευτυχίας.


Σύμφωνα με τον διάσημο νευροεπιστήμονα του Πανεπιστημίου του Ουισκόνσιν, Ρίτσαρντ Ντέιβιντσον ο Μάθιου Ρίκαρντ συμμετείχε σε ένα πείραμα που διήρκεσε 12 χρόνια. Ο Ντέιβιντσον τοποθέτησε στο κεφάλι του Μάθιου 256 αισθητήρες και κατέγραψε ότι όταν ο μοναχός βρισκόταν σε κατάσταση διαλογισμού και ένιωθε συμπόνια ο εγκέφαλος του ήταν ασυνήθιστα φωτεινός.

Οι εγκεφαλογράφημα έδειξε πως όταν ο Μάθιου διαλογιζόταν ο εγκέφαλος του παρήγαγε κύματα γάμμα. Πρόκειται για κύματα που συνδέονται με τη συνείδηση, την προσοχή, τη μνήμη και τη μάθηση και «που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν αναφερθεί σε βιβλιογραφία της νευροεπιστήμης», δήλωσε Ντέιβιντσον. Οι σαρώσεις έδειξαν επίσης υπερβολική δραστηριότητα στον αριστερό προμετωπιαίο φλοιό του εγκεφάλου σε σύγκριση με τον δεξιό φλοιό, επιτρέποντας του βιώνει ευτυχία και να μειώνει την τάση προς την αρνητικότητα.

Το Business Insider συνάντησε τον Μάθιου Ρίκαρντ στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας. Αυτές είναι οι συμβουλές που δίνει για την «αιώνια» ευτυχία:

  • Γίνεται αλτρουιστές και σταματήσετε να σκέφτεσαι μόνο το εγώ σας. Είναι μια κουραστική διαδικασία που οδηγεί στη δυστυχία.
  • Αν θέλετε να ευτυχίσετε γίνεται αγαθοί. Αυτό θα σας κάνει όχι μόνο να αισθανθείτε καλύτερα αλλά και θα επηρεάσει αυτούς που είναι κοντά σας.  
  • Γυμνάστε το μυαλό σας όπως θα κάνατε με το σώμα σας πριν από τον Μαραθώνιο. Υπάρχει η άποψη ότι η καλοσύνη, η προσοχή, η συναισθηματική ισορροπία και η ανθεκτικότητα είναι δεξιότητες που μπορεί κάποιος να μάθει. Όλα αυτά μαζί συνθέτουν την ευτυχία άρα η ευτυχία είναι κάτι το οποίο μαθαίνεται.
  • Διαλογιστείτε σκεπτόμενοι ωραία πράγματα για 15 λεπτά την ημέρα λέει ο μοναχός. Μη αφήσετε καμία άλλη σκέψη να διακόψει τη ροή των θετικών συναισθημάτων που νιώθετε εκείνη την ώρα. Ήδη μετά από δυο εβδομάδες θα νιώσετε ψυχική ευφορία. Φανταστείτε τι θα νιώθετε όταν το κάνετε για 50 χρόνια όπως ο Ρίκαρντ.

«Αν το μυαλό σας είναι γεμάτο με καλοσύνη, πάθος και αλληλεγγύη ο νους σας θα γίνει υγιής και αυτό θα οδηγήσει σε άνθιση» δήλωσε ο Ρίκαρντ. «Τότε θα είστε σε πολύ καλύτερη ψυχική κατάσταση, το σώμα σας θα είναι πιο υγιές και όλοι γύρω σας θα το αντιληφθούν».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα