Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σχέδιο εκτουρκισμού της Θράκης προωθεί το τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής

άρθρο του Χρήστου Καπούτση

 
«Βρε Έλληνες πολιτικοί που νομίζετε πως θα γράψετε μόνοι σας την ιστορία, πρέπει επιτέλους  να το καταλάβετε ότι  η μειονότητα στην Θράκη είναι ξεκάθαρα Τουρκική», δήλωσε πρόσφατα τούρκος κρατικός αξιωματούχος.  Προτάσσουμε αυτή τη δήλωση, που έκανε ο  Τούρκος Πρόξενος Κομοτηνής Αλή Ριζά Ακιντζή,  διότι αποκάλυψε το ρόλο,  που του έχει αναθέσει το τουρκικό κράτος, για την Θράκη.
Στόχος της τουρκικής διπλωματίας,  που προωθείται από το Προξενείο Κομοτηνής,  είναι ο πλήρης εκτουρκισμός της μουσουλμανικής μειονότητας,   ώστε να αποκτήσει τουρκική εθνοτική συνείδηση. Στα σχέδια,  και  η μεταφορά σκληροπυρηνικών τουρκογενών μουσουλμάνων στον Έβρο (αγοράζουν κτήματα και σπίτια σε ερειπωμένα χωριά του Έβρου με χαμηλότοκα δάνεια, που παίρνουν από την  Τουρκική τράπεζα ΖIRAAT ). Μάλιστα, υπάρχουν αιτήματα του Τουρκικού προξενείου προς την Ελληνική Διοίκηση, για την ανέγερση νέων τζαμιών σε χωριά της επαρχίας Διδυμοτείχου, εκεί όπου ο χριστιανικός πληθυσμός αποτελούσε  συντριπτική πλειοψηφία, χωριά που τώρα έχουν ερημώσει  λόγω φτώχειας, αφού  πολλοί Έλληνες τα εγκατέλειψαν αναζητώντας καλύτερη τύχη  και τα κενά, βάση σχεδίου, καλύπτουν μεταφερόμενοι τουρκογενείς μουσουλμάνοι. 
Το επόμενο στάδιο  των τουρκικών σχεδίων είναι η  απαίτηση καθεστώτος αυτονομίας, κατά το πρότυπο του Κοσσόβου,  σε συνδυασμό με την πολυπληθή μουσουλμανική μειονότητα,  που κατοικεί στη νότια Βουλγαρία στα ελληνοβουλγαρικά  σύνορα.  
Τι είναι και ποιοι αποτελούν τη Μουσουλμανική μειονότητα;   Σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης (1923), είναι Έλληνες πολίτες, μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα.  Συνεπώς,  με βάση τις Διεθνείς  συνθήκες και συμβάσεις, υφίσταται μόνο Μουσουλμανική – Θρησκευτική μειονότητα στη Θράκη και δεν υπάρχει «τουρκική» - εθνική μειονότητα.
Στο πληθυσμιακό σύνολο της θρησκευτικής μειονότητας, υπάρχουν υποσύνολα με προσδιοριστικά στοιχεία τη γλώσσα και την καταγωγή.     
Η σύνθεση του μουσουλμανικού πληθυσμού της Θράκης με βάση την γλώσσα και την καταγωγή είναι:  Μουσουλμάνοι τουρκόφωνοι και τουρκογενείς που αποτελούν και την πλειοψηφία, είναι   Μουσουλμάνοι σλαβόφωνοι  και βλαχόφωνοι που αυτό-προσδιορίζονται ως Πομάκοι, και είναι και οι Ρομά μουσουλμάνοι.
Η μουσουλμανική μειονότητα υπολογίζεται σήμερα  σε 119.000. Από αυτούς 60.000 είναι τουρκογενείς, 32.000 είναι Πομάκοι και 27.000 είναι Αθίγγανοι. Τα αριθμητικά μεγέθη είναι κατά προσέγγιση,  αλλά με αυξητική τάση λόγω υπερ- γεννητικότητας των μουσουλμάνων.
 Η διάκριση με βάσει την καταγωγή και τη γλώσσα είναι αυταπόδεικτη πραγματικότητα  και όχι φανταστικό αφήγημα του ελληνικού εθνικισμού, όπως υποστηρίζουν κάποιοι Πανεπιστημιακοί που ανήκουν στον προσοδοφόρο χώρο των Εθνομηδενιστών ,  υιοθετώντας έτσι  την τουρκική προπαγάνδα περί τουρκικής – εθνικής μειονότητας , μέσω του εθνοτικού αυτοπροσδιορισμού και ενισχύοντας τα σχέδια της Τουρκίας για αυτονομία της Θράκης!!! 
Το απεχθές πρόσωπο της τουρκικής προπαγάνδας ,γνωρίζουν πολύ καλά οι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι  οι Πομάκοι, που κατοικούν κυρίως στα ορεινά χωρία του νομού Ξάνθης. Με εκβιασμούς, προπηλακισμούς, ξυλοδαρμούς,  και άλλες μεθόδους,  όπως ο χρηματισμός, υποχρεώνουν πολλούς Πομάκους να δηλώνουν ότι είναι Τούρκοι.  Πρόσφατα επισκέφτηκα τα πομακοχώρια  και την μεγαλύτερη κωμόπολη  τον Εχίνο, κοντά στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Δεν βρήκα ότι ούτε έναν μουσουλμάνο   να δηλώσει την αδιαμφισβήτητη πομακική καταγωγή του. Όλοι δήλωναν Τούρκοι!!  Στο σημείο αυτό, να εξάρουμε τον μοναχικό αγώνα που δίνει η εφημερίδα «ΖΑΓΑΛΙΣΑ» του  Πομάκου δάσκαλου Ιμάμ Αχμέτ, σε μια επική προσπάθεια διαφοροποίησης από την  τουρκική  προπαγάνδα, επιμένοντας,   να δηλώνουν οι Πομάκοι, ότι είναι  μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα, Έλληνες πολίτες,  με μητρική γλώσσα την πομακική, άρα και πομακικής  καταγωγής.  Ο Ι. Αχμέτ έχει υποστεί διώξεις και έχει επανειλημμένα  ξυλοκοπηθεί,  από τους ανθρώπους του τουρκικού προξενείου.
Το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής καλλιεργεί ένα κλίμα αμφισβήτησης, για την ελληνικότητα της Θράκης  και για την αποτελεσματικότητα της Ελληνικής Διοίκησης στην περιοχή , αξιοποιώντας και   ένα πυκνό δίκτυο καλοπληρωμένων πρακτόρων,  που υπολογίζονται  περίπου στις 3.000.  
Το «καμπανάκι» για τον υπαρκτό κίνδυνο  εκτουρκισμού της Θράκης , ήταν το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών του 2014, στις οποίες το κόμμα των τουρκόφωνων το Κ.Ι.Ε.Φ. (Κόμμα Ισότητας Ελευθερίας και Φιλίας) συγκέντρωσε υψηλά ποσοστά εξασφαλίζοντας την πρώτη θέση στο Νομό Ροδόπης με 41,68 %  και στο νομό Ξάνθης με 25,87 %.  Ακλούθησαν οι βουλευτικές εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015  στις οποίες δεν εκλέχθηκε χριστιανός βουλευτής στο νομό Ροδόπης, ενώ συνολικά στη Θράκη οι μουσουλμάνοι βουλευτές είναι 4,  για πρώτη φορά στην κοινοβουλευτική ιστορία της χώρας.
Η γεωστρατηγική αξία της Θράκης:   Θράκη εννοούμε την γεωγραφική περιοχή, που περιλαμβάνει το νοτιοδυτικό τμήμα της Βαλκανικής χερσονήσου, που σήμερα είναι μοιρασμένο σε τρία κράτη, στην ελληνική  (Δυτική Θράκη), στην Ευρωπαϊκή Τουρκία (Ανατολική Θράκη) και στη  νότια Βουλγαρία.  Πατρίδα του θεμελιωτή της ατομικής θεωρίας του Φιλοσόφου Δημόκριτου (έζησε στα Άβδηρα από το 460 μέχρι  370 π.Χ , που είναι κωμόπολη του Νομού Ξάνθης  στον Νέστο ποταμό).
Ο λόγος που η Τουρκία, θα ήθελε τη Θράκη ενωμένη υπό τουρκική επιρροή και μελλοντικά επικυριαρχία,  σχετίζεται με τα πλεονεκτήματα της γεωγραφικής της θέσης και με την γεωοικονομία. 
Από τη  Θράκη σχεδιάζονται να διέλθουν οι αγωγοί φυσικού αερίου από την Κασπία με προορισμό τα κράτη της Ε.Ε.. Από τη Θράκη , δυνητικά, διέρχεται και ο εμπορικός άξονας  Ανατολής – Δύσης και μάλιστα παρακάμπτοντας το Βόσπορο.
Όλα αυτά (γεωγραφία και γεωοικονομία),  προσδίδουν ιδιαίτερη γεωστρατηγική αξία στη Θράκη. Το Ελληνικό κράτος, οφείλει να διατηρήσει την Ελληνικότητα της Θράκης, με στοχευόμενες παρεμβάσεις και κυρίως,  εξουδετερώνοντας , εγκαίρως, την δόλια ανθελληνική προπαγάνδα του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα