Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι συμβαίνει στη Θράκη;


Άρθρο Του Χρήστου Καπούτση

Καταγράφουμε τρία «περίεργα» συμβάντα στην περιοχή της Θράκης, που έγιναν τις τελευταίες μέρες και θα πρέπει να αξιολογηθούν, από τις ελληνικές αρχές, πιο προσεχτικά. Το πρώτο, η ολοσχερής καταστροφή του ιστορικού τεμένους Βαγιαζήτ από πυρκαγιά  στο Διδυμότειχο, που αναμένεται η πολιτική αξιοποίησή του από το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής, καθώς δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο της προβοκάτσιας. Το δεύτερο, σε έλεγχο που έγινε από την Αστυνομία στο τέμενος του μειονοτικού οικισμού της Ηλιόπτερας Ξάνθης, στην πεδινή περιοχή, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 3 όπλα και φυσίγγια. Ο ιμάμης δεν αποκάλυψε ποιος ήταν ο αποδέκτης των όπλων. Και το τρίτο, αίσθηση έχει προκαλέσει ο σχηματισμός του σήματος των «Γκρίζων Λύκων» από εκλεγμένο περιφερειακό σύμβουλο στην Ξάνθη.
Πρόκειται για τον περιφερειακό σύμβουλο Ξάνθης Χουσεΐν Μεχμέτ Ουστά, εκλεγμένο με την υποστήριξη του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος πρόσφατα εξελέγη γραμματέας του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης!
Να προσθέσουμε και τα εξής, που χρόνια τώρα με την ανοχή της ελληνικής Διοίκησης, συντελούνται στη Θράκη , υπονομεύοντας την ενσωμάτωση της μουσουλμανικής μειονότητας στην ελληνική κοινωνία, εννοείται με πλήρη σεβασμό στον θρησκευτικό προσανατολισμό της.
1.    Το ποσό των 500 ευρώ μηνιαίως  παρέχει ο ζάμπλουτος Τούρκος επιχειρηματίας Ομάρ Μπαμπά για κάθε παιδί που εγκαταλείπει το ελληνικό σχολείο για να φοιτήσει σε ιδιωτικό μουσουλμανικό ιεροσπουδαστήριο.
2.    Το τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής δίνει 1000 ευρώ ετησίως για κάθε κεφάλι ανήλικου κοριτσιού που θα φορά την παραδοσιακή τούρκικη μαντίλα. 
3.     Το παιδιά των πομάκων,  που δεν έχουν  σχέση  με την τούρκικη κουλτούρα και γλώσσα, υποχρεώνονται, από την πρώτη δημοτικού, να μάθουν τρεις γλώσσες!! Γιατί  θα πρέπει τα πομακόπουλα να μαθαίνουν  τούρκικα;
4.    Στην Κομοτηνή έχει την έδρα της η τουρκική  τράπεζα Ζιράατ Μπανκ η οποία δανείζει, επιλεκτικά σε μουσουλμάνους,  αλλά και συλλόγους που φωνάζουν ότι είναι τούρκικοι, με χαμηλά επιτόκια 2,5%,  ενώ οι ελληνικές τράπεζες με 15%. Με αποτέλεσμα,  ο χριστιανός να πουλά και ο μουσουλμάνος (η τράπεζα στην ουσία) να αγοράζει γη και ακίνητα.
5.    Τα στελέχη του ακραίου μουσουλμανικού – εθνικιστικού  κόμματος DEB και ο πρόεδρος του Αλή Τσαβούς, επισκέπτονται τα χωριά της Θράκης, αλλά και της Ρόδου και της Κω και κηρύσσουν τον αλυτρωτισμό και το μίσος κατά των ελλήνων,  προβάλλοντας  το αίτημα της  αυτονομίας της Θράκης.
6.    Το απεχθές πρόσωπο της τουρκικής προπαγάνδας ,γνωρίζουν πολύ καλά οι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι  οι Πομάκοι, που κατοικούν κυρίως στα ορεινά χωρία του νομού Ξάνθης. Με εκβιασμούς, προπηλακισμούς, ξυλοδαρμούς,  και άλλες μεθόδους,  όπως ο χρηματισμός, υποχρεώνουν πολλούς Πομάκους να δηλώνουν ότι είναι Τούρκοι. 

Η Θράκη κατοικείται σήμερα από περίπου 350.000 ανθρώπους, Έλληνες, πολίτες. Γύρω στους 120.000 από αυτούς είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Αυτοί λοιπόν αποτελούν και τη γνωστή ελληνική μουσουλμανική μειονότητα. Οι 60.000 από τους 120.000 είναι οι τουρκογενείς,  20.000 είναι οι Ρομά και 40.000 είναι οι Πομάκοι.
Τι είναι και ποιοι αποτελούν τη Μουσουλμανική μειονότητα;   Σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης (1923), είναι Έλληνες πολίτες, μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα.  Συνεπώς,  με βάση τις Διεθνείς  συνθήκες και συμβάσεις, υφίσταται μόνο Μουσουλμανική – Θρησκευτική μειονότητα στη Θράκη και δεν υπάρχει «τουρκική» – εθνική μειονότητα.
  Η Τουρκία, συστηματικά, εδώ και δεκαετίες, προωθεί μέσω του Προξενείου Κομοτηνής μια ανθελληνική προπαγάνδα, που στοχεύει στην τουρκοποίηση της Θράκης, δηλαδή  στον εδαφικό ακρωτηριασμό της Ελλάδας.  Οι  Κυβερνήσεις της Άγκυρας, είτε Κεμαλικές, είτε Ισλαμικές, είτε στρατιωτικές, πλειοδοτούν στην ανθελληνική προπαγάνδα , την οποία και αναθέτουν σε   πράκτορες της ΜΙΤ  που στελεχώνουν το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής.  Ο στόχος της Τουρκίας  είναι: Τουρκοποίηση του συνόλου του μουσουλμανικού πληθυσμού, δημιουργία θρακικού ζητήματος ( καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως του αυτοπροσδιορισμού), αίτημα για συνδιοίκηση, ανεξαρτητοποίηση ή αυτονομία (κατά το πρότυπο του Κοσσόβου) και τελικά προσάρτηση στην «μητέρα Πατρίδα (Τουρκία). Πως θα γίνει αυτό; Καταρχήν ειρηνικά μέσω δημοψηφισμάτων.  Και ποιοι θα αποτελέσουν την κρίσιμη μάζα για την εθνοτική αλλοίωση του πληθυσμού της Θράκης. Οι τουρκογενείς έλληνες πολίτες, που θα έχουν αποκτήσει γη και ακίνητα και οι ηγέτες τους, θα είναι μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου,  Δήμαρχοι  και εκλεγμένοι εκπρόσωποι στα Δημοτικά και περιφερειακά  Συμβούλια. 
Χαρακτηριστικό της Τουρκικής προπαγάνδας και της ανεξέλεγκτης δράσης κάποιων  χρηματοδοτούμενων, από την Άγκυρα,  τουρκικών συλλόγων στη Θράκη είναι: Η Ομοσπονδιακή Ένωση Ευρωπαϊκών Εθνοτήτων (FUEN) στην 34η συνεδρία του Συμβούλιου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ που πραγματοποιείται στην Γενεύη (27/2- 24/3) παρουσίασε δύο εκθέσεις σχετικά με τα θέματα της τουρκικής μειονότητας δυτικής Θράκης και των Τούρκων Ρόδου και Κω.
Η ΤΑG (Ομάδα Εργασίας Τουρκικών Μειονοτήτων της FUEN) σε συντονισμό με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Τούρκων Δυτικής Θράκης (ABTTF), τον Σύλλογο Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης (BTAYTD) και το κόμμα DEB που εκπροσωπούν στην FUEN την τουρκική μειονότητας δυτικής Θράκης και με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αλληλεγγύης Τούρκων Ρόδου-Κω και Δωδεκανήσων, έθεσαν στην επικαιρότητα τα θέματα που αντιμετωπίζει η τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα.
H FUEN στην έκθεση αναφέρει πως η πολιτική προκατάληψη και το μίσος κατά της τουρκικής μειονότητας δυτικής Θράκης έχουν καταστεί τμήμα της κυβερνητικής πολιτικής  στην περιοχή, δημιουργώντας ένα περιβάλλον πίεσης και απειλών και η μεγαλύτερη απόδειξη για αυτό είναι oι δικαστικές έρευνες και διώξεις που υφίστανται εκπρόσωποι της μειονότητας λόγω δηλώσεων και δραστηριοτήτων τους. Η FUEN ως δείγμα των δικαστικών διώξεων που υπάρχουν στην περιοχή, ανέφερε τις διώξεις σε βάρος των εκλεγμένων μουφτήδων Κομοτηνής και Ξάνθης.
Πρόκειται προφανώς για μια άθλια προπαγάνδα, που διαψεύδεται από την καθημερινή κοινωνική και πολιτιστική δραστηριότητα των ελλήνων μουσουλμάνων.  Τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, απολαμβάνουν καθεστώς ισονομίας και ισοπολιτείας και τα ατομικά τους δικαιώματα είναι πλήρως κατοχυρωμένα από το Σύνταγμα της χώρας μας. Οι μουσουλμάνοι της Θράκης  απολαμβάνουν ελευθερίες και προνόμια, αδιανόητα για τους τούρκους πολίτες, που στενάζουν κάτω από αυταρχικά καθεστώτα, είτε είναι χουντικά (Εβρέν), είτε είναι  ισλαμικά (Ερντογάν).
          

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα