Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διευκρινήσεις για την απόπειρα πώλησης πυρομαχικών στην Σαουδική Αραβία.

Διευκρινήσεις για την απόπειρα πώλησης πυρομαχικών στην Σαουδική Αραβία. Να διευκρινίσουμε ότι η απόπειρα πώλησης πυρομαχικών στην Σαουδική Αραβία, παραμένει απόπειρα, αφού δεν έχει υλοποιηθεί η σχετική συμφωνία. Σύμφωνα με απόρρητα έγγραφα τα οποία διέρρευσαν από την αντιπολίτευση, το ΚΥΣΕΑ, αποφάσισε την πώληση 300.000 βλημάτων (με τον χαρακτηρισμό «αξιοποίηση του μη επιχειρησιακά αναγκαίου στρατιωτικού εξοπλισμού») στην Σαουδική Αραβία. Απόφαση που υπογράφεται από τον Πρωθυπουργό και τους υπουργούς μέλη του ΚΥΣΕΑ. Αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη δύο παράλληλες έρευνες της Δικαιοσύνης. Η τακτική Δικαιοσύνη διερευνά την πώληση όπλων στην Σαουδική Αραβία και η Στρατιωτική Δικαιοσύνη, την υπόθεση της διαρροής απορρήτων κρατικών εγγράφων. Πιθανόν τα αποτελέσματα των δικαστικών ερευνών, να παράξουν και πολιτικά αποτελέσματα. Σχετικά τώρα, με την εύλογη ερώτηση, τι θα γίνουν αυτά τα 300 χιλιάδες πυρομαχικά, δεν έχουμε πολλές επιλογές. Τα πυρομαχικά αυτά είναι ληγμένα, είναι επικίνδυνα , είναι τοξικά. Παλαιότερα, τα βυθίζαμε στο Μυρτωο Πέλαγος, δηλητηριάζοντας το θαλάσσιο περιβάλλον. Επίσης, είχαμε και ένα σοβαρό ατύχημα σε στρατόπεδο στον Αυλώνα σε αποθήκη, από αυτανάφλεξη ληγμένων πυρομαχικών. Η χώρα μας, είναι υποχρεωμένη βάση διεθνούς συμβάσεως που έχει υπογράψει να καταστρέψει σε ασφαλή χώρο τα ληγμένα πυρομαχικά. Επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτός ο χώρος, πιθανότατα η καταστροφή να γίνει σε κάποια βαλκανική χώρα. Το κόστος υπολογίζεται από 6 μέχρι και 8 εκατομ. ευρώ. Τα πυρομαχικά αυτά, είναι αμερικανικής κατασκευής και για να τα αποκτήσουμε τα έχουμε πληρώσει πανάκριβα στις αμερικανικές κατασκευάστριες εταιρείες. Εγκρίθηκε κατά την Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου ψήφισμα για την Υεμένη, το οποίο περιλαμβάνει το αίτημα επιβολής εμπάργκο όπλων της ΕΕ στη Σαουδική Αραβία. Εξέλιξη, που ίσως τερματίσει οριστικά, κάθε περεταίρω συζήτηση για την πώληση πυρομαχικών στην Σαουδική Αραβία. Οι ευρωβουλευτές της Ν.Δ. καταψήφισαν το ψήφισμα! Χρήστος Καπούτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναξίμανδρος (610-540 π.X.)

Γέννηση, θάνατος, άπειρο », 23 Μαΐου 2011 Επιστήμες / Μορφές της Επιστήμης & της Τεχνολογίας   Αναπληρωτής καθηγητής Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Αστρονομίας και των Φυσικών Επιστημών - Πανεπιστήμιο Αθηνών Στράτος Θεοδοσίου Στην φιλοσοφία του Αναξίμανδρου, το άπειρο, που ήταν αθάνατον και ανώλεθρον, ήταν η πρωταρχική κοσμική ουσία από την οποία απορρέουν τα πάντα και στην οποία τελικά επιστρέφουν τα πάντα. Από αυτό γεννιούνταν και σε αυτό επέστρεφαν αλληλοδιαδόχως άπειροι κόσμοι. των Στράτου Θεοδοσίου, επίκουρου καθηγητή, και Μάνου Δανέζη , αναπληρωτή καθηγητή, Τμήμα Φυσικής – Πανεπιστήμιο Αθηνών και Milan Dimitrijevic , Astronomical Observatory of Belgrade, Serbia Την ίδια εποχή με τον Θαλή έδρασε, επίσης στην Μίλητο, ο μαθητής και διάδοχος στην Σχολή του, ο Αναξίμανδρος (610-540 π.X.), ο οποίος, όπως παραδέχονται όλοι οι μελετητές εκείνης της περιόδου, ήταν ισάξιος του διδασκάλου του και ο πρώτος που μαζί

Είχε Δίκιο η Αντιγόνη ή ο Κρέων;

Επανερχόμαστε   στα παλιά ερωτήματα. Είχε άραγε κάπου δίκιο η Αντιγόνη (ή εξ ολοκλήρου δίκιο); Και είχε άραγε ο Κρέων κάποιο άδικο (ή εξ ολοκλήρου άδικο); Δεν είναι βέβαιο ότι αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα ερωτήματα που θα μπορούσε κανείς να θέσει για το έργο, τουλάχιστον έτσι ωμά διατυπωμένα. Ή μάλλον θα μπορούσε ο Σοφοκλής ο ίδιος να τα έχει κάνει πιο ενδιαφέροντα —και πιο δύσκολα— όμως οι επιλογές του ήταν άλλες. Υπήρχε σύγκρουση —μια σύγκρουση εγελιανού τύπου— μεταξύ των δικαιωμάτων της οικογένειας και των δικαιωμάτων της πολιτείας. Και αρχικά φαίνεται σαν ο Σοφοκλής να πρόκειται να αναπτύξει το έργο του με βάση αυτή τη σύγκρουση, όταν η Αντιγόνη εμφανίζεται στον Πρόλογο του δράματος προσηλωμένη ειδικά στην οικογένεια και έκδηλα αδιάφορη απέναντι στην πολιτεία, ενώ ο Κρέων με το διάγγελμα του αμέσως μετά την Πάροδο (πολύ σημαντική τοποθέτηση σε αρχαίο ελληνικό δράμα) αναλαμβάνει τη θέση του εκφραστή της πόλεως, με την έκκληση έξαφνα που απευθύνει να υποταχθούν οι προσωπικέ

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ: Ο άνθρωπος μετά το θάνατό του δεν περνά στην ανυπαρξία, ο νεκρός δεν είναι «μηδέν», αλλά μετέχει στο «είναι» έχει την ικανότητα να αισθάνεται και αναμένει (μέσω της μετεμψύχωσης) την επιστροφή του στον ορατό κόσμο.

O ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ Ο Παρμενίδης ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος. Γεννήθηκε στην Ελέα της Μεγάλης Ελλάδας στα τέλη του 6ου αι. π.Χ., σε ένα περιβάλλον επηρεασμένο από τις απόψεις του Πυθαγόρα και του Ξενοφάνη. Θεωρείται η πλέον πρωτότυπη μορφή της προσωκρατικής σκέψης. Σε αντίθεση με τους Ίωνες φυσιολόγους δεν αναζητά την ενότητα του κόσμου σε μια φυσική ουσία, αλλά στην ίδια την «οντότητα» των πραγμάτων που μας περιβάλλουν, στο είναι όλων των όντων και όλων των πραγμάτων. Ο Παρμενίδης εκθέτει τη φιλοσοφία του σε έμμετρο λόγο (δακτυλικό εξάμετρο), επιθυμώντας πιθανώς να την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα θείας αποκάλυψης. Στο προίμιο του ποιήματoς περιγράφεται το ταξίδι του ποιητή πάνω σε άρμα, καθοδηγούμενο από κόρες του ΄Ηλιου σε μια ανώνυμη θεά. Ακολουθεί η Αλήθεια, στην οποία μιλά η θεά επιχειρώντας μια προσέγγιση της καρδιάς της αλήθειας.     «αλλά ωστόσο θα μάθεις και τούτο, πως τα δοκούντα θα έπρεπε να είναι απολύτως δεκτά, όλα δεκτά στο σύνολό τους ως όντα». Παρουσιάζοντας τα φα